יקבי רמת הגולן בקמפיין טלוויזיוני: "יקבי רמת הגולן – ארץ היין"

יקבי רמת הגולן העלו פעם נוספת באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, קמפיין טלוויזיוני תחת הקונספט: "יקבי רמת הגולן – ארץ היין" בהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין מתבצע בערוץ 2 ובערוץ 10

יקבי רמת הגולן העלו פעם נוספת באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, קמפיין טלוויזיוני תחת הקונספט: "יקבי רמת הגולן – ארץ היין" בהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין מתבצע בערוץ 2 ובערוץ 10.

בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן, אומר: "בכל מחקר שיווקי שערכנו, מצאנו שאחד הנכסים הבולטים של יקבי רמת הגולן הוא אזור הגידול (טרואר) – רמת הגולן. הטרואר הייחודי של רמת הגולן מוערך מאוד בקרב אנשי יין בארץ ובעולם כולו, וביסס לעצמו מעמד ומוניטין. לכן בחרנו להעביר מסר אשר מראה בצורה עשירה ומרגשת את האיכויות והמאפיינים הכל כך ייחודיים לרמת הגולן – ארץ היין, אשר באים לידי ביטוי באיכות, באופי ובחוויה של היין שלנו".

בנצי מוסיף: "היקב מייצג בעיני צרכני יין מתוחכמים את היין הישראלי הטוב – איכותי ויוקרתי, ואנו מאמינים כי הוא מקרין הילה על כל מגוון היינות וזהות ברורה של הערכים אותם היקב מייצג: חדשנות, אותנטיות, מצויינות, גאווה מקומית אל מול בינלאומיות, הישראליות במיטבה".

קרדיטים:
משרד פרסום: ברוקנר נטע יער
מנהל קריאייטיב: עופר יער
ארט דיירקטור: אלכס אטלס
סופרווייזר: כרמית אילוז
יחסי ציבור: שטרן-אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר