יקבי רמת הגולן בקמפיין לאלבום שירי אהבה וצילומי נופים מארץ היין

בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק: "זוהי חוליה נוספת בהצגת אישיותו של המותג יקבי רמת הגולן. האלבום מציג חבל ארץ מיוחד של אהבה לטבע, לחופש, למרחבים, לאדם – ערכים אלה הם שיוצרים את היין האיכותי שלנו, של ארץ היין". באלבום הושקעו 1.5 מיליון ₪

יקבי רמת הגולן יוצאים בקמפיין ייחודי למותגי היין של היקב לקראת חג הפסח – "אלבום שירי אהבה מארץ היין".
מדובר באלבום ייחודי, הכולל עשרה שירי אהבה ממיטב היוצרים הישראלים, בינהם עברי לידר, שלום חנוך, מתי כספי ועוד; על רקע צילומי נוף אמנותיים מרמת הגולן אשר צולמו בינואר 2007.
בנוסף תעלה החברה אתר אינטרנט ייעודי שכתובתו: www.golanwines.co.il, בו תוצג גלריה נרחבת של תמונות, אותן ניתן יהיה להדפיס או להוריד למחשב האישי.

באלבום המהודר, מבית היוצר של משרד הפרסום של יקבי רמת הגולן – ברוקנר, נטע, יער, הושקעו 1.5 מיליון ₪. האלבום בגודל A3 (רבע גיליון) יופץ בכ- 500 אלף עותקים.

האלבום עשוי בקפידה אסתטית, ולוקח אותנו למסע משכר וצבעוני בין נופי הטבע הדרמטיים מלאי יופי פראי קדום ועוצר נשימה, אשר צולמו בידי הצלם-אמן דדי קסמן, והיין המשובח של חבל ארץ זה. בין לבין נשזרים שירי אהבה מהידועים והאהובים.

כחלק ממעשה האמנות של הקטלוג מוצגים בו היינות משלושה מותגי היין של יקבי רמת הגולן: גולן, גמלא וירדן. כל אחד על פי ערכי המותג שלו, כשלצידו מוצגים הנופים והשירים המתאימים לאופיו:
· גולן – סדרת היינות הצעירים, המוצגת כאהבת נעורים ראשונית, תמימה וצעירה.
· גמלא – סדרת היינות הזניים המשובחת – מייצגת את האהבה הבוערת.
· ירדן – סדרת העילית של יינות יקבי רמת הגולן המתיישנים והאיכותיים – היא האהבה הנצחית.

בנצי אלישע, מנהל אגף שיווק ומכירות ביקבי רמת הגולן, אומר: "האלבום הינו שלב נוסף באסטרטגיה התקשורתית שלנו. לאחר שבשנה החולפת ביססנו את האסטרטגיה התקשורתית שלנו על הנכס העיקרי – איזור הגידול שלנו (הטרואר), אנו מציגים נדבך נוסף באישיותו של המותג יקבי רמת הגולן, כמקום של אהבה לטבע, לחופש, למרחבים, למקצוענות, לאדם. אהבה לחיים.
"מהלך השקת האלבום הינו חוליה נוספת בחיבור שבין חבל הארץ הקסום – "ארץ היין" – ובין יינות יקבי רמת הגולן – היצירה שלנו. ליין יש תחושה של מקום. אפשר לחוש את האזור ממנו הגיע. בטעם, בריח ובצבע של יין איכותי. ביין אצורים התרבות של המקום, השפה, הריחות והאנשים, וכל זה בא לידי ביטוי ב"אלבום שירי האהבה מארץ היין"".

קרדיטים:
משרד הפרסום- ברוקנר נטע יער
צלם ראשי- דדי קסמן
צלם שני- זוהר רון
צילומי כרמים וענבים- רינה נגילה
ארטדיירקשן- חן זיו
קופירייטר- מיכאל מור יוסף
מפיק- מתי גרג'י
מפיקה בפועל- מיכל מונקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר