יקבי רמת הגולן בקמפיין רדיו עם דני ליטני שקורא משירי ארץ ישראל

יקבי רמת הגולן יצאו באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בקמפיין רדיו תחת הקונספט "יקבי רמת הגולן – ארץ היין".

הקמפיין משודר ברדיו הארצי והאזורי, ובמרכזו שני שירים בקונספט הטבעי, בקריינותו של דני ליטני: 'אני רואה הר' מאת עודד פלד, והשיר 'חלקת אלוהים' מאת יורם טהר-לב.

יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.

לדברי בנצי אלישע, מנהל השיווק של יקבי רמת הגולן: "איזור גידול מהווה נכס בעל ערך גבוה הן בהיבט היינני – איכותי והן בהיבט שיווקי ומהווה את אחת האסטרטגיות השיווקיות המובילות באזורי יין משובחים בעולם כמו: קליפורניה, טוסקנה שבאיטליה.
לאחר שנים בהם התמקדנו בשיווק ובניית כל מותג במשפחת המותגים של יקבי רמת הגולן, החלטנו לחזק את הקשר ביניהם תחת מטרייה אחת של מותג האב, יקבי רמת הגולן. היקב מייצג בעיני צרכני יין מתוחכמים את היין הישראלי הטוב– איכותי ויוקרתי, ואנו מאמינים כי הוא יכול לספק הילה לא מבוטלת למותגי המשנה במטרה להגיע לזהות ברורה של הערכים אותם היקב מייצג: ישראליות, שורשיות, איכות נדירה גאווה מקומית אל מול בינלאומיות".

לקראת הקמפיין הושקו פעולות שיווקיות נוספות שיוכלו לסייע לצרכן היין בבחירת היין המתאים לצרכיו השונים: התאמת היין לאופי האירוע, למנות המוגשות, או אף למצב הרוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר