יקבי רמת הגולן יוצאים בפעילות שיווקית לקהל הצעיר

יקבי רמת הגולן יוצאים במהלך שיווקי רחב היקף לקראת הקיץ, במטרה לחשוף ולהגביר את המודעות וההעדפה לשתיית יינות קלים המתאימים לקיץ הישראלי. המהלך, תחת הכותרת "קיץ לבן מארץ היין", יתפרש על פני ערוצים שיווקיים מגוונים, וימותג באווירה הייחודית לפעילויות הקיץ

יקבי רמת הגולן יוצאים במהלך שיווקי רחב היקף לקראת הקיץ, במטרה לחשוף ולהגביר את המודעות וההעדפה לשתיית יינות קלים המתאימים לקיץ הישראלי. המהלך, תחת הכותרת "קיץ לבן מארץ היין", יתפרש על פני ערוצים שיווקיים מגוונים, וימותג באווירה הייחודית לפעילויות הקיץ.

במסגרת הפעילות, יתקיימו מופעי מוסיקה לטינית – קובנית בשילוב יינות קיץ קלים מדי שבוע בערבי שלישי במסעדת החוף 'לה לה לנד' שבתל אביב.

עוד במסגרת הפעילות, פסטיבל "קיץ לבן מארץ היין" עם מסעדות מובילות, שיכלול התאמת יינות לתפריטי הקיץ של המסעדות ולמנות ספציפיות מתוך התפריטים, הדרכות מקצועיות למלצרים בסימן קיץ, עמדות מאוישות בדיילים למזיגת יינות קיץ מרעננים מבית היקב, שירות 'סומלייר של קיץ' על ידי מערך ההדרכה של היקב, חלוקת שמפניירות ועוד.

בנוסף, יתקיימו שיתופי פעולה עם חנויות יין נבחרות שיכללו השקת מארזי שמפניירות קיציים, אירועי טעימות ועוד, מבצעים ברשתות, אירוע פתיחת פעילות קיץ ללקוחות היקב, קונצרט בציר במתחם היקב, פעילות במסגרת פסטיבל הג'אז בים האדום ועוד.

הפעילויות, שיתקיימו במלך חודשי הקיץ (יוני – אוגוסט) יתמכו בקמפיין, שיעלה בעיתונות ארצית ומקומית, ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים, כמו גם בפעילות קד"מ רחבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר