יקב טפרברג 1870 יוצא בתהליך מיתוג מחדש לסדרות היין האיכותי של היקב

המיתוג החדש מציג תוויות חדשות הנושאות את לוגו היקב בצבע הסגול של היקב ואת שם זן הענבים מהם הופק היין. המיתוג מחדש יכלול את סדרות האיכות של היקב – סדרת סילבר, טֶרָה, וריזרב

יקב טפרברג 1870, היקב הרביעי בגודלו בישראל, יוצא בתהליך מיתוג מחדש לסדרות יין האיכות של היקב.  המיתוג החדש מציג את חזון היקב, של עמידה בקדמת הטכנולוגיה ושמירה על התחדשות מתמדת.

המיתוג החדש מציג תוויות חדשות הנושאות את לוגו היקב בצבע הסגול של היקב ואת שם זן הענבים מהם הופק היין. המיתוג מחדש יכלול את סדרות האיכות של היקב – סדרת סילבר, טֶרָה, וריזרב.

מטרת המיתוג מחדש ליצור שפה אחידה בין סדרות היין האיכותי של יקב טפרברג 1870. שפה זו תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב בחנויות היין. התוויות החדשות משדרות את ערכי היקב, שהוא יקב משפחתי המחויב למובילות בתרבות היין, מצוינות וחדשנות.

על העיצוב החדש אחראי משרד העיצוב של עדלי סטוק – עדלי & פרטרנס.

המיתוג החדש הינו חלק ממהפכת איכות שהיקב נמצא בה בתקופה זו, הכוללת בין השאר הקמת יקב מודרני הכולל טכנולוגיה מהמתקדמות בענף, השקעות בנטיעת כרמים באזורי איכות, השקעות בטכנולוגיות ייצור מתקדמות והשבחת מערכת ההפצה.

היקב החדש הולך ונבנה על שטח של 20 דונם בלב כרמי ענבים בשפלת יהודה למרגלות הרי יהודה על ציר דרך תיירות היין החשוב ביותר בישראל. היקב שם לו למטרה להגדיל את כושר הייצור ל-7 מיליון בקבוקים בשנה ולהקים מרכז מבקרים, אשר יספר את כל סיפור היקב מאז 1870 ואת סיפורה של משפחת טפרברג, אשר מוטי, בן הדור החמישי למשפחה, מנהל היום את היקב, והדור השישי במשפחה כבר משתלב בעבודת היקב.

עינת ענבר, מנהלת השיווק של היקב, אומרת: "רצינו ליצור שפה אחת בין הסדרות של יקב טפרברג 1870. שפה שתאפשר לצרכן הסופי לזהות את היין שלנו בחנויות היין. שינוי התוויות מחזק את הערכים שלנו כיקב משפחתי מוביל, המחויב למצוינות, לחדשנות ולתרבות יין, מלווה באהבה אנשים ומשפחות, ומעצים רגשות ברגעים של יחד. לפני שהחלטנו על השינוי ערכנו קבוצות מיקוד, ובדקנו את תגובת הקהל ואת הערך הנתפש של התוויות במראה החדש. התגובות היו חיוביות, והראו שהכיוון בו אנו הולכים מחזק את התדמית שאנו רוצים לבנות ליקב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר