יקב כרמל מקדם לקראת חגי תשרי את סדרות סלקטד ופרייבט קולקשן

את יינות סדרת סלקטד הלביש היקב לתקופה מוגבלת בתוויות המקוריות. צילום דוד סילברמן dpsimages
מהדורת וינטג' חגיגית לסדרת סלקטד ומארז טעימות של יינות פרייבט קולקשן שזכו בתחרויות Best Value

לקראת ראש השנה תשע"ט (2018), מציע יקב כרמל יינות מוכרים שלו במחירים נוחים לשולחן החג, עם מהדורות חגיגיות של סדרות Private Collection ו- SelecteD: מהדורת וינטאג'  של סדרת סלקטד כוללת קברנה סוביניון 2017 ואמרלד ריזלינג 2017 שעליהם התווית המקורית של היינות (תווית וינטג'), ומארז טעימות פרייבט קולקשן שכולל שלושה יינות מוקטנים בבקבוקי 375 מ"ל: קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, שזכו במדליות זהב בתחרות Best Value. הרעיון הוא לטעום מגוון יינות בארוחה עם משפחה וחברים.

רן אסא – בכרמל נותנים תנופה לשיווק. צילום דוד סילברמן dpsimages
רן אסא – בכרמל נותנים תנופה לשיווק. צילום דוד סילברמן dpsimages

רן אסא, מנהל שיווק יקב כרמל שמוביל את המהלך לקראת החג, אומר: " המגמה הבולטת בענף היין בשנים האחרונות היא מעבר לצריכת יינות איכותיים במחירים נגישים. למעשה למעלה מ- 90% ממכירות היין בישראל הן במחירים של עד 40 ₪ לבקבוק, ובחנויות המתמחות עד 50 ₪ לבקבוק.  לקראת חגי תשרי יצאנו במהדורות חגיגיות של יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס בסדרות המובילות שלנו. לצדם אנו מציעים כתמיד גם את יינות האיכות הנוספים שלנו, הן ברשתות והן בחנויות המתמחות".

עכשיו מוצע מארז טעימות פרייבט קולקשן שכולל שלושה בקבוקים מוקטנים של היינות. צילום דוד סילברמן dpsimages
עכשיו מוצע מארז טעימות פרייבט קולקשן שכולל שלושה בקבוקים מוקטנים של היינות. צילום דוד סילברמן dpsimages

הצעת החג לסדרת Private Collection: מהדורה מוגבלת של מארז שלישיית יינות קברנה סוביניון, שיראז ומרלו מוקטנים בגודל 375 מ"ל. המחיר 55 ₪. להשיג בחנויות היין המתמחות.

הצעת החג לסדרת SelecteD הכוללת מגוון יינות וזנים אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו:. מהדורה מוגבלת עם תווית בעיצוב וינטג' של קברנה סוביניון 2017 ואמרלד ריזלינג 2017 מהסדרה. מחיר בקבוק 24.90 ₪. להשיג ברשת שופרסל עד גמר המלאי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר