יריד איכרים שבועי בקניון ויצמן סיטי תל אביב

דוכנים מתחלפים מדי פעם עם פירות וירקות טריים, גבינות בוטיק, ממרחים מיוחדים, מאפים ועוד. צילום מוש הפקות

קניון ויצמן סיטי מחזיר לרגל ט"ו בשבט 2018 את "ויצמן מרקט" – יריד איכרים וחקלאים עשיר ומגוון. היריד שמתקיים מדי יום שלישי בקומה מינוס1 (ליד המשחקייה) בין השעות 10:00-20:00, יציע דוכנים המתחלפים מדי פעם, עם פירות וירקות טריים, דוכן גבינות בוטיק, ממרחים מיוחדים, מאפים ועוד. כצ'ופר מיוחד, לקוחות היריד של יום שלישי 30.1.18 יקבלו לט"ו בשבט שתיל במתנה.

דוכן הגבינות של "המלקטים". צילום מוש הפקות
דוכן הגבינות של "המלקטים". צילום מוש הפקות

הדוכן של "המלקטים" יציע גבינות כמו גאודה, כמהין, תום חלב עזים ורוקפור ממחלבות בוטיק קטנות ומיבואנים מחו"ל, כמו למשל גבינת גרוייר משוויץ, לצד ממרחים על בסיס ירקות כמו פסטו, ארטישוק, זיתים שחורים, עגבניות מיובשות, בזיליקום ממושבים בדרום הארץ.

ביריד גם ממתקי כנאפה ובקלאווה ממאפייה בנצרת. צילום מוש הפקות
ביריד גם ממתקי כנאפה ובקלאווה ממאפייה בנצרת. צילום מוש הפקות

דוכן מרקים חורפיים יציע טעמים המתחלפים מדי שבוע, כמו מרקי עדשים, עגבניות, בטטה, בצל. אוהבי האינג'ירה יוכלו ליהנות ממאכלי המטבח האתיופי. ביריד יהיה גם הדוכן הפופולרי של הפיתה הדרוזית מדליית אל כרמל, ממתקי כנאפה ובקלאווה ממאפייה בנצרת, וכן דוכנים עם עוגות ביתיות, מגוון פיצוחים קלויים ומלוחים, פירות יבשים ללא תוספת סוכר כמו תאנים, סוגים שונים של תמרים, אגוזי מקדמיה, חמוציות, תפוז סיני מיובש, תערובות לסלטים ולבישול, ומוצרים חדשים בכל שבוע.

יריד "ויצמן מרקט", מדי יום שלישי בין השעות 10:00-20:00, קומה מינוס 1, קניון ויצמן סיטי, ויצמן 14 תל אביב. המרכז משווק ע"י חברת פרו-מול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר