ירקות, תבלינים ופירות חדשים ייחשפו לראשונה בתערוכת אגרו-משוב בת"א

התערוכה תציג זו השנה ה-16 ברציפות את מיטב החידושים בחקלאות הישראלית בהשתתפות למעלה מ- 100 מציגים בארץ ובחו"ל, ותשתרע על פני שטח של 10,000 מ"ר

משלחות רבות מחו"ל צפויות להשתתף בתערוכת "אגרו-משוב" שתתקיים בין ה-28 לפברואר ל- 1 במרץ 2006, בגני התערוכה בת"א.
התערוכה, מהגדולות בישראל, תציג זו השנה ה-16 ברציפות את מיטב החידושים בחקלאות הישראלית בהשתתפות למעלה מ- 100 מציגים בארץ ובחו"ל, ותשתרע על פני שטח של 10,000 מ"ר של שטחי פנים וחוץ.

מנכ"ל אגרו-משוב, חיים אלוש מסר, שבתערוכה יחשפו לראשונה חידושים מעולם התבלינים, מגוון של פירות אקזוטים שאוקלמו או הוכלאו בשנים האחרונות בישראל, וכן שתילי פרי ופרחי נוי. לדבריו, המוצגים שנחשפו לראשונה בתערוכות אגרו-משוב הקודמות נכנסו למטבח הישראלי וזכו גם להצלחה בינלאומית כמוצרי צריכה עממיים.
לדוגמא: בננה בטעם תפוח, תפוז הקופים (שילוב בין תפוז, בננה ומשמש), אבטיח מיני, מלפפון בייבי, ארטישוק בייבי,, קישוא ספגטי, דלעות סינדרלה, שיפדי רוזמרין. כמו כן, ורד נושא פרי, עשבי תיבול וירקות ריחניים.

תערוכת אגרו-משוב מהווה חלון ראווה לתעשיית החקלאות ולענפים הכלכלים הנלווים אליו. נציגי תעשיית המזון יחשפו למגוון של חידושים שיעשירו את המטבח הישראלי.

בין החידושים בתחום הגסטרונומי, פרי פיתוח של מו"פ רמת הנגב:
סליקורניה – תבלין הידוע גם בשם אספרגוס ימי, אשר מושקה במים מלוחים מאוד במערכות השקיה סגורות. מוצר זה נמצא ברמה חצי מסחרית, וממנו כבר שווקו לאירופה השנה למעלה מ- 30 טון. לאחרונה החל שיווק לשוק המקומי אשר החל לגלות עניין בסליקורינה. אחד השימושים של התבלין הוא בסלטים, כמלח ירוק טרי.
מלוח – בזכות פיתוח אגרו טכני של המו"פ ניתן לגדל את המלוח המדברי ולהפכו למוצר שישווק כתבלין טרי. ידוע שהמלוח מכיל אלמנטים בריאותיים ברמה גבוהה, ובעבר הוא שימש את תושבי המדבר כתרופה נגד סכרת ולחץ דם גבוה. בתערוכת אגרו-משוב הקרובה יוצג המלוח לטעימות המבקרים.

אתר תערוכת "אגרו-משוב" www.mashov.net




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר