יש חדש בטפאל: לפתוח את הסיר בזמן הבישול כדי לתקן טעמים

השקת ה- WIKOOK תפסה את מלוא תשומת הלב באירוע. הסיר מבוסס על טכנולוגיית בישול באדים הנהוגה בסירי לחץ, וייחודו טמון בכך שבשונה מסירי לחץ רגילים, ניתן במהלך הבישול לפתוח את מכסה הסיר כדי לבדוק את התקדמות הבישול

חברת מסלמני גרופ חנכה את סדרות כלי המטבח החדשות שלה לקראת חג הפסח הקרב ובא. גולת הכותרת של ההשקה היא סיר לחץ חדש וקומפקטי של חברת טפאל, WIKOOK שמו, אשר מאפשר לפתוח את הסיר בזמן הבישול כדי לתקן טעמים.

אירוע ההשקה התקיים במלון אמריקן קולוני הירושלמי המיוחד, השוכן בחלקה מזרחי של העיר. והוצגו בו סדרות הכלים החדשות של המותגים השונים שהחברה מייבאת ארצה, בכללם פיירקס, Luminarc, טפאל ו- Cristal D`arques.

השקת ה- WIKOOK תפסה את מלוא תשומת הלב באירוע. הסיר מבוסס על טכנולוגיית בישול באדים הנהוגה בסירי לחץ, וייחודו טמון בכך שבשונה מסירי לחץ רגילים, ניתן במהלך הבישול לפתוח את מכסה הסיר כדי לבדוק את התקדמות הבישול.

הסיר, חלק מסדרת PREFERENCE, עשוי מאלומיניום עם ציפוי PTFE חיצוני ופנימי. גובהו 33 ס"מ וקוטרו 22 ס"מ, ולפיכך הוא מתאים לבישול עבור אדם אחד ועד ארבעה אנשים. בעולם הוא משווק בחמישה צבעים, אך אחינו הוא מגיע בשלב זה בצבע שחור בלבד. מחירו עומד על 699 ₪ לפני מבצעים, והוא נמכר במשביר לצרכן.

השקות נוספות היו של סדרות כלים חדשות של חברת פיירקס. האחת היא סדרת PYROFLAM, שייחודה הוא בעמידותה בפני טמפרטורות קיצוניות. מוצרי הסדרה נוצרו תוך שיתוף פעולה עם נאס"א, שכן הם נועדו לשימוש במעבורת חלל. הכלים עמידים עד קור של מינוס 40 מעלות וחום של 800 מעלות צלזיוס, ויכולים לפיכך לעבור מהמקפיא היישר אל הכיריים הבוערים. לדברי החברה, הם עמידים בפני שריטות ואינם סופגים ריחות או כתמים. בסדרה תמצאו כלים לתבשילי קדרה, לאידוי, להכנת רטבים ועוד. מחירם 140-575 ₪ (להשיג בחנויות מובחרות למטבח וכלי בית).

Ceramic Ovenware הוא שמה של סדרה חדשה נוספת של פיירקס, וייחודה בשמירה ממושכת יחסית על חום המאכלים, כך מסבירה החברה. הכלים בסדרה זו עשויים חרס, ללא חומרים מסוכנים כמו עופרת או קדמיום. הסדרה כוללת כלים לצליית עוף שלם, לתבשילי קדרה, לצלי, לקיש, לפלאן, לסופלה ועוד. מחירי הכלים נעים בין 70 ₪ ל- 155 ₪ ,והם נמכרים בחנויות מובחרות למטבח וכלי בית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר