כחלק מהקמפיין החדש מעלה ארגון מגדלי הדגים לאתר חוברת מתכונים לדגי בריכה טריים של השף חיים כהן

חוברת המתכונים הופקה כחלק מקמפיין קד"ם ויחסי ציבור שמבצעות חברת "מיקרומרקט" וחברת "לניאדו-גנאור יחסי ציבור" עבור ארגון מגדלי הדגים

החוברת "מדגדגים את החושים" מופצת ב-300,000 עותקים, ועלתה לאתר ארגון מגדלי הדגים www.dagim.org.il.
עלויות ההפקה וההפצה הן 400,000 ₪.

חוברת המתכונים מחולקת לשלוש קטגוריות עיקריות:
· דג השף לילדים ולמשפחה – פרק המוקדש למתכוני דגי בריכה מיוחדים לילדים
· דג השף על האש – כיצד לשלב בקלות דגי בריכה גם בפיקניקים ובארוחות 'על האש'
· דג השף שבתות וחגים- ארוחות השבת והחג כהזדמנות להקנות לדור הצעיר הרגלי תזונה נכונים ובריאים.

בנוסף למתכונים וצילומי מנות ססגוניים, מקנה החוברת לקוראים ערכים מוספים רבים:
· השף חיים כהן משתף בסיפורים מילדותו ומחוויותיו כאב לילדים, ומספק טיפים לקנייה ובישול דגים.
· הדיאטנית הקלינית עדינה לנג-גני מסבירה על הקשר בין תזונה נכונה לבין בריאות הגוף והנפש; מפרטת על הרכיבים הבריאותיים בכל מתכון, ומדגישה את היתרונות באכילת דג השף.
· ארגון מגדלי הדגים צירף תעודת זהות על כל אחד מדגי הבריכה: אמנון, קרפיון, בורי, פורל, לברק, מוסר, בס ואדמונית.
· שיתוף פעולה עם יינות רמת הגולן הניב פרק שלם על דגים ויין.
· שיתוף פעולה עם חברת שתיל הוסיף מקרא המפרט את ניחוחו וטעמו של כל תבלין.

הקמפיין של ארגון מגדלי הדגים עלה בחודש מרץ האחרון בסיסמה "דג השף – 24 שעות מהבריכה לארוחה", בעלות של 1.5 מיליון ₪ ,ומטרתו עידוד צריכת דגי בריכה טריים.
את הקמפיין נבחר להוביל השף חיים כהן, שעל פי מחקר שנעשה על ידי מגדלי הדגים באמצעות חברת סקרים, נתפס בעיני הציבור כדמות המשכנעת ביותר בכל הקשור לתזונה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר