“כל סנטימטר עושה חשק לעוד”: קמפיין פרסום חדש ל”פיצה מטר”

רשת “פיצה מטר” מקבוצת “אדי גלובל החזקות וניהול בע”מ” עולה בקמפיין פרסום ראשון מאז נרכשה, בהשקעה של 1.7 מיליון ₪.
לקמפיין אחראי משרד הפרסום “ירקוני -בן נתן”, שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של הרשת.

הקמפיין, שיימשך כחודש ימים,יעלה בשלושה שלבים ויכלול פרסום חוצות ומכוונים, רדיו, והפצת מיליון פליירים ודיוור באמצעות הדואר האלקטרוני לחברי מועדון “פיצה מטר”.

בשלב הראשון, יעלו על גבי שלטי חוצות ארבעה טיזרים שונים. כמו כן ישלחו הטיזירים לחברי מועדון VIPIZZA באמצעות הדואר האלקטרוני.

בשלב השני יועלו על גבי שלטי החוצות, וכן ישלחו לחברי המועדון של הרשת, משפטי תשובה המתייחסים לטיזרים שפורסמו.

בשלב השלישי יעלה קמפיין באמצעות הרדיו שישודר ב-7 תחנות רדיו אזוריות.

כמו כן תעלה רשת פיצה מטר את אתר האינטרנט המחודש, ויחולקו כמיליון פליירים בעיצוב הייחודי לרשת.

רשת “פיצה מטר” נרכשה לפני כחצי שנה ע”י קבוצת “אדי גלובל החזקות וניהול בע”מ”, המאגדת ומנהלת מותגי מזון מובילים כגון ננדוס ומקסיקנה.
באחרונה נכנסה הקבוצה לפעילות גם ברשות הפלשתינית וחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת אנשי עסקים מהרשות הפלשתינית לפיתוח ענף הפיצות ברשות. כיום מונה הרשת 17 סניפים ברחבי הארץ.

קרדיטים:
סופרוייזר – ניר בנש
תקציבאית – כרמית לוגסי
קופיראטייר – אילן נחמיאס
ארט: לילך הירשפלד
מנהל קראייטיב – פרדריך בלסן
מנהלת יחסי ציבור: יעל דניאל, שנברגר ושות’ יחסי ציבור






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה