כל שבוע ברביעי-חמישי: רכבת ישראל זה גם שוק חקלאים בתחנת סבידור

שיתוף הפעולה עם החקלאים בתחנה מציע להם פלטפורמה נוספת למכירת גידוליהם ומוצריהם ללא פערי תיווך ישירות לצרכן הסופי
תחנת תל אביב סבידור מרכז היא מהגדולות בארץ. עוברים בה בכל יממה כ-50,000 נוסעים ומעל מיליון נוסעים בחודש. לאחרונה נחנך בתחנה טרמינל מודעי החדש בשטח של כ- 1,000 מ"ר

בעקבות פיילוט מוצלח תתקיים פעילות 'שוק על הדרך' של רכבת ישראל בכל שבוע בימים רביעי וחמישי החל מהשעה 8 בבוקר, עם  שוק חקלאים ובו תוצרת מקומית טרייה, שיוצע לעשרות אלפי נוסעי תחנת ת"א סבידור בין השעות  08:00-20:00.  מדובר במיזם שנועד להעשיר את חוויית הנסיעה ברכבת ישראל, ולתת לנוסעים ערך מוסף. שיתוף הפעולה עם החקלאים בתחנה מציע להם פלטפורמה נוספת למכירת גידוליהם ומוצריהם ללא פערי תיווך, ישירות לצרכן הסופי. בין המוצרים שיימכרו בשוק על הדרך: פירות, ירקות, תבלינים, ממרחים, לחמים וגבינות. הדוכנים יוצבו לצד הפסנתר באולם הנוסעים, לפני הירידה לרציפים, מה יאפשר לנוסעים להצטייד באופן מהיר ונוח בדרך ללימודים, לעבודה, הביתה או לביקור משפחתי.

תחנת תל אביב סבידור מרכז היא מהגדולות בארץ. עוברים בה בכל יממה כ- 50,000 נוסעים, ומעל מיליון נוסעים בחודש. לאחרונה חנכה רכבת ישראל בתחנה את טרמינל מודעי החדש בשטח של כ- 1,000 מ"ר, שמחבר את תחנת הרכבת לגשר מודעי, משפר את זרימת הנוסעים בתחנה העמוסה, מאפשר גישה נוחה יותר לתחנה, ויציאה ישירה גם לכיוון מתחם הבורסה ברמת גן וגם לכיוון שכונות צפון תל אביב. עתה משדרגים גם את פנים התחנה, ואל החנויות הקיימות יצטרפו בקרוב עוד שירותים למען הנוסעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר