כריסטיאנו רונאלדו מבקיע גול: משקה ספורט יחד עם חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף

כריסטיאנו רונאלדו אומר: "אני משתמש במשקה ספורט CR7 DRIVE שפיתחתי יחד עם המומחים של הרבלייף במהלך המשחקים והאימונים שלי, והתוצאות נפלאות. אני מתאושש מהר יותר ומרגיש טוב יותר. כשאני לא, אני מרגיש עייף. אם אני לא מוסיף חומרים מזינים ומחזיר את מה שאיבדתי במהלך האימון, אני מרגיש שהגוף שלי לא מתפקד באותה יעילות"

כוכב הכדורגל הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו, פיתח יחד עם מומחים בתזונת ספורט מחברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משקה ספורט היפוטוני לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי סיבולת תוך שמירה על מאזן נוזלים ומלחים תקין במהלך אימון אינטנסיבי. המוצר החדש נקרא CR7 DRIVE, והוא מוצע בטעם אסאי ומיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו  כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה.

בהרבלייף אומרים כי המשקה מכיל פורמולה ייחודית המכילה אלקטרוליטים חיוניים, כגון אשלגן, נתרן ומגנזיום, החשובים לפעילות תקינה של מערכת העצב-שריר, ומונעים התכווצות שרירים בזמן המאמץ ואחריו. כמו כן מכיל המשקה ויטמינים B12 ו-B1 התורמים למטבוליזם תקין ולתהליכי הפקת אנרגיה בגוף. בנוסף מכיל תערובת קלה לעיכול של 4 סוגי פחמימות המספקות לגוף גלוקוז לאנרגיה מידית ומתמשכת, מכיל מגנזיום התורם להפחתת עייפות ומונע התכווצות שרירים, ומסייע בניהול צריכת הקלוריות – פחות מ-100 קלוריות במנת הגשה.

אופן השימוש:  לפני, לאחר ובמהלך פעילות סיבולת ממושכת (מעל שעה). מוסיפים 2 כפות מדידה ל-500 מ"ל מים ומערבבים היטב. המחיר 106 ₪. לרכישה דרך אתר הרבלייף (אצל המפיצים).

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר