fbpx

כרמית בקמפיין לוופלים טבע באמצעות סיגאווי&סיגאווי

קמפיין העיתונות הנו למוצר חדש, ופלים טבע – 100% חיטה מלאה. הקמפיין המבוסס על מודעת רעיון המראה שדה חיטה מלאה הצומח מאריזת ופלים טבע ומלווה בכותרת "הוופלים של אמא טבע"
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כרמית – תעשיות ממתקים, יוצאת בקמפיין לוופלים טבע באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי.

קמפיין העיתונות הנו למוצר חדש, ופלים טבע – 100% חיטה מלאה. הקמפיין המבוסס על מודעת רעיון המראה שדה חיטה מלאה הצומח מאריזת ופלים טבע ומלווה בכותרת "הוופלים של אמא טבע".

בכרמית בחרו בסיגאווי בעקבות פרזנטציית הקריאייטיב, ומרגישים שהקמפיין יעשה עבורם את העבודה. תקציב: 100,000 $.

קרדיטים:
ניהול לקוח: מני סיגאווי
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן יורן
קופי: יניב שושני
ארט: ליאורה ברק
ויז'ואל: אלכס קדמוב
תקציבאות: ענבל אליעזר

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר