כרמית בקמפיין לוופלים טבע באמצעות סיגאווי&סיגאווי

קמפיין העיתונות הנו למוצר חדש, ופלים טבע – 100% חיטה מלאה. הקמפיין המבוסס על מודעת רעיון המראה שדה חיטה מלאה הצומח מאריזת ופלים טבע ומלווה בכותרת "הוופלים של אמא טבע"

כרמית – תעשיות ממתקים, יוצאת בקמפיין לוופלים טבע באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי.

קמפיין העיתונות הנו למוצר חדש, ופלים טבע – 100% חיטה מלאה. הקמפיין המבוסס על מודעת רעיון המראה שדה חיטה מלאה הצומח מאריזת ופלים טבע ומלווה בכותרת "הוופלים של אמא טבע".

בכרמית בחרו בסיגאווי בעקבות פרזנטציית הקריאייטיב, ומרגישים שהקמפיין יעשה עבורם את העבודה. תקציב: 100,000 $.

קרדיטים:
ניהול לקוח: מני סיגאווי
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן יורן
קופי: יניב שושני
ארט: ליאורה ברק
ויז'ואל: אלכס קדמוב
תקציבאות: ענבל אליעזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר