לאכול באשתאול ולא ליפול

בצמוד ליקב פלאם, בלב ליבו של נוף מוריק עלים של הרי יהודה, כשרוכבי אופניים צבעוני לבוש סוללים את הדרך על שביל העפר של פתחת נחל כסלון, בואכה יער הקדושים ליד צומת אשתאול, פנינו לאכול ארוחת בוקר במסעדת תבלין, בשילוב מנצח של מיקום, מזג אוויר, צבע, חוויה וטבע

בצמוד ליקב פלאם, בלב ליבו של נוף מוריק עלים של הרי יהודה, כשרוכבי אופניים צבעוני לבוש סוללים את הדרך על שביל העפר של פתחת נחל כסלון, בואכה יער הקדושים ליד צומת אשתאול, פנינו לאכול ארוחת בוקר במסעדת תבלין, בשילוב מנצח של מיקום, מזג אוויר, צבע, חוויה וטבע.

לראשונה נחשפנו למסעדה בעת אירוע טעימת יין שקיים יקב פלאם. ביקרנו בחנות התבלינים המדהימה שצמודה למסעדה, ורשמנו לפנינו ביקור בהמשך.
מטיילים רבים באזור, מרביתם חובבי טיולי שטח של אופני הרים, טרקטורונים וגם טיילים רגליים.

הקהל במסעדה מורכב לפיכך מקבוצות אלה, וגם זוגות רומנטיים וקבוצות של חברים ומשפחות הם קהל היעד של המסעדה; שעבור כולם החנות והמסעדה הצמודה הן עבורם עוגן למפגש, ומכאן יציאה למסעות הרכיבה או פינה חמודה למפגש חברים וארוחה עם ריחות וטעמים וניחוחות תבלין.

איך מגיעים? כמה דקות נסיעה ממחלף שער הגיא לכוון בית שמש. בצומת אשתאול פנו שמאלה, ומכאן בשביל הראשון לשמאלכם עשו דרככם במעלה השביל הסלול בינות לעצים עד למסעדה.

זוהי מסעדה חלבית עם פוקאצ'ות מדהימות, ענקיות, רכות, שמנות, שמתובלות בנדיבות בשמן זית וצמחי תבלין שילוו לכם את הארוחה. בתפריט העשיר תמצאו מוצרי חלב וגבינות, ביצים, סלטים, שקשוקות ופסטות, לרבות דגים. יש גם ארוחות בוקר ואחרות עתירות צמחי תבלין וטעימות ביותר.

זוגתי בחרה בארוחת בוקר "תבלין" תמורת 45 ₪, שכללה חביתה משתי ביצים מקושקשות, סלט ירקות חתוך דק בתוספת חסה רעננה, שלושה סוגי גבינה בצלחת מוקפת עיטורי תיבול ושמן זית מתובל, כוס נס קפה חם, וגם כוס לימונדה טבעית ורעננה כשתייה קלה. אני בחרתי בפלטת גבינות במחיר 57 ₪, שכללה חמישה סוגי גבינות; צלחת יפה ועשירה שבהחלט יכולה להשביע גם זוג. הוספתי וקינחתי בכוס אשכולית אדומה קרה ומרירה ב- 13 ש"ח.

החשבון הכולל לזוג: 115 ₪ ביום ו' בבוקר, ללא רעש מכוניות, ללא תור ודוחק, מול נוף הררי ומוריק. עסקה כלל לא רעה, ומענגת לכשעצמה.


תבלין
חוות התבלינים
יער אשתאול ירושלים
טל. 02-9924995
פתוח כל השבוע 09:00 – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר