לגעת באוכל 3

שלב חדש בחייה של רשת לגעת באוכל, עם פתיחתו של הסניף השלישי. לאחר חמש שנים בהן פעלה הרשת בשני מוקדים בלבד – רעננה וראשון לציון; היא מגיעה כעת גם לקניון הגדול בפתח תקווה, עם סניף המשתרע על פני 1,000 מ"ר

שלב חדש בחייה של רשת לגעת באוכל, עם פתיחתו של הסניף השלישי. לאחר חמש שנים בהן פעלה בשני מוקדים בלבד – רעננה וראשון לציון; היא מגיעה כעת גם לקניון הגדול בפתח תקווה, עם סניף המשתרע על פני 1,000 מ"ר.
התוכנית: עוד ארבעה סניפים חדשים ייפתחו בשנה הקרובה – בירושלים, חיפה, רחובות ובאר שבע.

רשת המרכזים הקולינריים בבעלות צביקה קרובי, יצרה שיתוף פעולה עם איש הנדל"ן שמואל לנגסנר להקמת הסניף החדש. ההשקעה בפתיחה עומדת לדברי הבעלים על כ-5 מיליון ₪, כולל עיצוב ומיתוג מחדש. במקביל עבר הסניף הרענני, אשר הוקם בשנת 2006, לתוך קניון רננים בהשקעה מדווחת של 3 מיליון ₪.

הסניף החדש רחב ידיים וכולל בתוכו את מרבית המחלקות המוכרות ועוד אחת חדשה, בסך הכל כ-5,500 פריטים.
כמו בכל הסניפים, תמצאו כאן מבחר של כלים להכנה ולהגשה של אוכל; מתחם למכירת חומרי גלם שונים, משמנים ותבלינים, דרך חליטות תה ופירות יבשים, וכלה בזיתים וחמוצים; מחלקת חומרי גלם לאפייה המציעה מבחר של שוקולדים, צבעי מאכל, אבקות, תמציות טעם, בצק סוכר וקישוטים רבים.
במחלקת הכלים תמצאו בין השאר סירים ומחבתות, כלי בישול, גאדג'טים ופטנטים למטבח, סכינים מקצועיים, מוטות השחזה, מגוון תבניות אפיה, מוצרים מסיליקון, אביזרים מנירוסטה, קרשי חיתוך מעץ ואוקולון, וכלי עזר לאפייה.

במסגרת שיתוף הפעולה של הרשת עם יבואנים ויצרנים שונים, כולל גם הסניף החדש מתחם למכירת קפה מסוגים שונים ואביזרים להכנתו, של אמיגו, כמו גם מאפייה של Amaretti בה מציעים עוגות ולחמים מסוגים שונים בצד ממתקים ושוקולדים של יצרנים ישראלים איכותיים.

החידוש בסניף הן הגבינות של מחלבת מרקוביץ הידועה ממושב נחלים.
את גבינות הכבשים האיכותיות שלהם אפשר למצוא אך ורק בחנות המשק, וזו למעשה האפשרות הראשונה לחובבי הגבינות לרכוש את המוצרים במקום נוסף.

כיאה לרוח התקופה, העיצוב המוחדש מקבל השראה משוק איכרים. לשם כך עוצב הסניף שבלבו כיכר מרכזית, בה מדגים שף טכניקות בישול והכנת אוכל באמצעות החומרים והכלים הנמכרים במקום, ומציע ללקוחות טעימות של מאכלים. מסביב לעמדת הבישול פזורים חומרי הגלם השונים במחלקות נבדלות, ובירכתה ממוקמות המחלקות המתמחות.

אי אפשר לפתוח מרכז בסדר גודל כזה מבלי ללמד את המבקרים דבר אחד או שניים. ואכן, גם כאן תמצאו את האקדמיה הקולינרית; מטבח סגור בו מעבירים שפים סדנאות להכנה של מאכלים מסוגים שונים, שירות הניתן כמובן בתשלום.

צילומים שוקה כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר