לוואצה מציגה לוח שנה בחוויית קפה מלכותי לשנת 2008

לוח השנה מתאפיין בצילומים של נשים הלבושות כמלכות ולוגמות אספרסו, עם צילומים מעולם הפנטזיה והדמיון בשילוב אירוניה

חברת הקפה הבינלאומית "לוואצה" הציגה את המהדורה ה-16 של לוח השנה האמנותי והמעוצב שלה, והפעם בהשפעת נשים בממלכת האספרסו.

במהלך 16 השנים האחרונות, יוזמת לוואצה מדי שנה קמפיין עולמי ללוחות השנה המהודרים והמעוצבים אותם יוצרים גדולי הצלמים – אמנים בעולם.

בקמפיין לוחות השנה לשנת 2008 מתנוססות תמונות המשקפות פאר והדר של ארמונות מלכותיים דמיוניים באמצעות פרשנות צילומית מקורית הרומזת על עולמות דמיוניים של הארמונות הצרפתיים, הסיניים, ותקופת האבירות של ימי הביניים. הצילומים משלבים באירוניה ואלגנטיות את העולם המלכותי המוצגת דרך פוקוס של נשים בממלכת קפה אספרסו.
הדוגמניות המצולמות בלוח השנה הן מהמובילות באיטליה:איזבלה נטוצי, קריסטינה אמורה, רגצה ונטורה ועוד.

חברת "לוואצה" פנתה לצילום כביטוי אמנותי המשתלב עם הסמל המסחרי שלה. לוחות השנה המצולמים והיצירתיים הפכו להוויה תרבותית – אמנותית לה מחכים מעריצים מכל העולם מדי שנה. תמונות לוח השנה מהוות גם את קמפיין הפרסום של החברה במדיה ברחבי איטליה ובעולם.

השנה בחרה לוואצה באמן הצילום הבינלאומי פיינלי מקיי, אשר עבודותיו מתאפיינות בסגנון חדשני ומקורי שנשאב מהמראות של אומנות הרחוב פופ משולב בקומיקס. מקיי הוביל בהצלחה רבה מגוון קמפיינים עולמים של חברות ידועות כמו "דיזל", "נייקי", "אדידס", "אולימפוס" ועוד.

לוחות השנה ישווקו על ידי "ג.יל.ס קפה", משווקת קפה לוואצה בארץ, בבתי הקפה ומסעדות ברחבי הארץ.
כמו כן תשווק החברה יחד עם לוחות שנה במהדורה מוגבלת אביזרים משלימים לקפה ברוח הקמפיין, כגון ספלי קפה וצלחות הגשה עם איורים ותמונות הלקוחים מהקמפיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר