לחולים במחלת הצליאק: מוצרי מזון ללא גלוטן בחנות ביג זול נצרת עלית

במחלקה נמכרים מוצרי בריאות המיועדים לאנשים המעוניינים לשמור על בריאותם, או כאלה שבריאותם אינה מאפשרת מאכלים המכילים קבוצות מרכיבים שונות, אך עדיין מבקשים מוצרים טעימים

מחלקת בריאות וטבע בסניף ביג זול בנצרת עלית, מתייחסת לחובבי האוכל האורגני ולחולים במחלת הצליאק (כרסת).

במחלקה נמכרים מוצרי בריאות המיועדים לאנשים המעוניינים לשמור על בריאותם, או כאלה שבריאותם אינה מאפשרת מאכלים המכילים קבוצות מרכיבים שונות, אך עדיין מבקשים מוצרים טעימים.

בין המוצרים ללא גלוטן נמצאו מתאימים לאנשים רבים כמו חולי מחלת הצליאק, מוצרים ללא תוספות סוכר המתאימים לחולי סוכרת ומוצרים מופחתי פחמימות.

המוצרים הנמכרים במחלקה: עוגיות שוקולד צ'יפס, מגוון לחמים, תחליף פירורי לחם לחולי צליאק, קורנפלקס, גרנולה דבש, וופלים, ציפוי לטיגון ואפייה של שניצלים, דגים ועופות.

מחלת הצליאק, בעברית כרסת, מאופיינת בתמונה קלינית של תת ספיגה, הנובעת מנזק דלקתי לרירית המעי הדק, כתוצאה מאכילה של גלוטן. הנזק בא לידי ביטוי באנשים להם רגישות יתר על רקע גנטי. אנשים אלה מגיבים בהחלמה מלאה לטיפול תזונתי- דיאטת נטולת גלוטן.

מחלת הצליאק נחשבה כמחלת ילדות, אך בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות למחלה ולשלל התסמינים בה היא מתאפיינת, חלה עלייה באבחון ובמקביל בשכיחות החולים המבוגרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר