"לחמי" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה ורדיו

היקף פעילות ההשקה כ – 500 אלף דולר הכוללים בין היתר רכישת קו מוצרים חדש המאפשר אריזת ואקום של המוצרים, פיתוח מוצרים חדשים, עיצוב אריזות וקמפיין פרסום בערוץ 2 וברדיו

חברת "לחמי", המתמחה בעוגיות ובמאפים יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה ורדיו.

חברת לחמי הוקמה בשנת 1982 על-ידי משפחת זוהר ומשפחת ורטהיימר. החברה פועלת בארץ ומוכרת את מוצריה בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. כמו כן, בשנה האחרונה הגדליה החברה את פעילות הייצוא שלה וכיום היא נמכרת בחו"ל באירופה וארה"ב.

הקמפיין החדש, שילווה בסיסמה "לחמי, קסם, טעמים וניחוחות" יציג את האסטרטגיה השיווקית של לחמי באמצעות המסר המרכזי של עוגיות כמו בבית.
היקף פעילות ההשקה כ – 500 אלף דולר הכוללים בין היתר רכישת קו מוצרים חדש המאפשר אריזת ואקום של המוצרים, פיתוח מוצרים חדשים, עיצוב אריזות וקמפיין פרסום בערוץ 2 וברדיו בעלות של כ-400 אלף דולר מבית היוצר של פרסום "רגב קויצקי".

לדברי אורי זוהר, נשיא לחמי, מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי עבור החברה. "בשנה האחרונה הגדילה החברה את מערך ההפצה שלה וביצעה לראשונה, מחקר שוק וקבוצות מיקוד על-מנת לקבל תמונת מצב על המותג "לחמי". כפי שחשבנו, גילינו כי קיימת מודעות בלתי נעזרת גבוהה מאוד למותג לחמי והוא נתפס כמותג חזק. כתוצאה מכך וכהמשך לחיזוק פעילות החברה בשוק המקומי, התקבלה ההחלטה לצאת בקמפיין מתוקשר שיבליט את הערכים שנתפסים ומאפיינים את המוצר: ביתי, מקצועי, אמיתי ואיכותי".

עוד הוסיף זוהר, כי פיתוח הקמפיין החדש מצטרף לפעילויות נוספות שערכה החברה במקביל כמו עידכון אריזות המוצרים 250 גרם במחיר מומלץ של 15 שקל.

בקמפיין מוצגים ערכי המותג "לחמי" המשלבים נוסטלגיה, חום, אהבה ומקצוענות. הקמפיין מבוסס על סיפור המותג המופיע מזה שנים, על גבי אריזות מוצרי החברה, ובכך הופך למעשה כל קופסת עוגיות שעל המדף, למדיה בפני עצמה.
לצורך הצגת סיפור המותג נבחר לקריין הסופר והעיתונאי יונתן גפן, שבדרכו המיוחדת מציג את הסיפור כעלילה שלמה. בנוסף, חוברו מילים ולחן מקוריים של שיר בסגנון שנות ה-30 ששודר בתחנות הרדיו כטיזר לקראת הקמפיין במשך ארבעה ימים עד עליית הקמפיין לאוויר.

סיפור הקמפיין:
על-רקע תמונות "רשס" שצולמו באווירה של שנות ה-30, נשמע קולו של יונתן גפן שמתחיל את הסיפור במילים: "פעם לפני שנים רבות…" מספר גפן את הסיפור שאנו רואים בתמונות: "היו איש ואישה שאהבו טעמים וניחוחות. יחד רקחו להם קסמים ומילאו את האוויר בניחוח בצק, חמאה ושוקולד, ריח של עוגות ועוגיות. וכך מתחלפות תמונות האיש והאישה לתמונות של זוג צעיר שזה עתה נישא, ילדיהם כמובן, ומראים איך חלפו שנים ורק קסם העוגות והעוגיות נשאר כשהיה…

קרדיטים:
משרד פרסום: רגב קויצקי
מוזיקה מקורית: סיגנאל
במאי: יורם לב עדני
משרד יחסי ציבור: ארד תקשורת


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר