ליימן שליסל במהלך מיתוג של אתר החרמון עם לואקר

באתר יוצבו ספוגי הגנה לגולשים, דגלי סימון של מסלולי גלישה, מסלול גלישה מיוחד, והכל באווירת המותג, ובעלות של כ- 200,000ש"ח

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת של מוצרי מזון ומתיקה, יוצאת במהלך של מיתוג אתר החרמון באביזרי נראות וסימוני מסלולי סקי של לואקר.
המהלך הוא כחלק מהאסטרטגיה העולמית של חברת לואקר, שמפעלה הראשי ממוקם בהרי הדולומיטים שבצפון איטליה, והיא ממתגת אתרי סקי ברחבי העולם דרך קבע. השנה הגיע מיתוג זה לאתר החרמון הישראלי. זו הפעם הראשונה שאתר זה עובר מיתוג מיוחד, באמצעות חברת הקד"מ פוגל OGILVYONE, שאחראי על העיצוב ופריסת המתקנים באתר. עלות מהלך המיתוג מוערכת בכ- 200,000 ש"ח.

במסגרת מהלך המיתוג, יוצבו באתר החרמון ספוגי ענק בצורת מוצרי לואקר ביניהם גרנדה, פטיסרי וקואדרטיני. ספוגים אלה מהווים ספוגי מעצורים להגנה על הגולשים במקרה של איבוד שליטה. כמו כן, ימותג מסלול סקי מיוחד שיקרא "מסלול לואקר" שיציע חווית גלישה בין מוצרי לואקר מוגדלים. דגלים סינים יעטרו את העמודים שגם הם ימותגו בספוגים להגנה במקרה של התנגשות עם העמוד. נקודות המכירה של אתר החרמון יציעו את מוצרי לואקר במגוון טעמים.
במהלך שני סופי שבוע הקרובים, בימים חמישי ושישי, יקבלו דיילות לואקר את פניהם של מבקרי אתר החרמון ויחלקו לכל הבאים חטיפי וופל של לואקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר