ליימן שליסל בקמפיין השקה לטעמים החדשים של מסטיק מנטוס 3D

הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון. היקף הקמפיין כ- 3 מיליון ₪, תחת הסלוגן: מסטיק מנטוס 3D – שלוש שכבות שאי אפשר לעמוד בפניהן

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת שני טעמים חדשים של מסטיק מנטוס 3D.

הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה (ערוצים 2, ו-10) , ובפייסבוק במשך שלושה שבועות, היקפו המדווח כ- 3 מיליון ₪, והסלוגן שילווה אותו: מסטיק מנטוס 3D – שלוש שכבות שאי אפשר לעמוד בפניהן.

במקביל עולה ליימן שליסל גם עם קמפיין אינטרנט ופייסבוק לטעמים החדשים של מסטיק מנטוס D3, במסגרתו תקיים פעילות נושאת פרסים (פרס ראשון הופעה של מרון 5 באמסטרדם), וכהשלמה למהלך מקיימת החברה פעילות קד"מ רחבת היקף הכוללת חלוקת אלפי מסטיקים במוקדים ציבוריים.

צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר