לילה חי מאוד 11.11: מסעדות פיש ופרנצ'סקה בראשון ויקב סגל

ביום חמישי 11.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים,תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה. בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 11.11.10 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים,תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה. בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
סולני בית האופרה של קייפטאון בדרום אפריקה
– עם האופרה "פורגי ובס" של ג'ורג גרשווין, שפותחים את העונה ה 26 באופרה הישראלית.
להקת "המרפסות" – שלושה חברים מבאר שבע ומיתר שעברו לתל אביב: צחי אלוש – גיטרה אקוסטית ושירה, עידו אוחיון – קלידים, בס וגיטרה חשמלית, רועי בן יהודה – גיטרה חשמלית ושירה, נדב גוטי – תופים.
דורית פלד הרפז – השחקנית, הקומיקאית והיוצרת.
יוני פוליקר – לקראת אלבום שני, בהרכב אקוסטי עם להקתו: יוגב כהן – גיטרה אבי פלדשטיין, יקב סגל, צילום דני רוביןאקוסטית, ניר זגדנסקי – אקורדיון , קלידים ושירה, יוני פוליקר – בוזוקי ושירה.
לילי בנקל-ברגמן – עם "ספה זוגית"; מדריך לזוגיות שפויה. ספר ציטוטים מצחיקים ובעלי מוסר השכל על הזוגיות לסוגיה. לילי, שנים רבות עיתונאית ב"ידיעות אחרונות" ושליחת העיון בוינה.
היינן אבי פלדשטיין – עם יין קברנה סובניון לא מסונן בציר 2007 של "יקב סגל".
דיוויס דוד – אוהב האוכל, המסעדן והשף – מסעדות פיש ופרהצ'סקה בחוף ראשון. 
האסטרולוגית טובה ספרא.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

 וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות,הצעות,רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע – הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר