לילה חי מאוד 5.8.10: מסעדת ביאלה ויקב יפו

ביום חמישי 5.8.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 5.8.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
דורון מזר – עם סינגל ראשון לקראת אלבום חדש.דביר סורמלו
המוסיקאי הפסנתרן אורי קריב.
דובל'ה רייזר.
איילה לוי – אחרי הפסקה של 5 שנים מוציאה איילה לוי, זמרת מקריית חיים, את אלבומה החמישי: "מלאך שלי", יחד עם מופע. אילה – שירה, גלעד שפירא – קלידים.
חגיגת סיפורים ירושלמית "בירושלמית זה נשמע יותר טוב…" – המספר ומדריך הטיולים – דביר סורמללו, מספרת הסיפורים – בתיה חרמון, הזמר אבי אופק (אופלטקה).
השף רון ביאלה ממסעדת "ביאלה" – משלב בין מזון איטי לבין בישול גורמה, הנעשה במטבח שקוף לעיני הלקוחות, עם תפריט המשלב מנות על טהרת רכיבים טבעיים..
הייננים משה וסטפן צלניקר מיקב יפו – היקב שהוקם ב־1998 במחסן קטן לא הרחק מנמל יפו, הועבר ב- 2002 לביתם של אן ומשה צלניקר ברמת החייל, בשלוש השנים האחרונות עבר היקב למושב נווה מיכאל בעמק האלה, ומשתמש בענבים הבאים מכרמים אשר בבעלותו באזור ירושלים. בנם של בני הזוג צלניקר, סטפן, הפך ליינן של יקב יפו לאחר התנסות בבורדו. היקב מייצר כ- 25000 בקבוקים בשנה. יין הדגל שלו הוא הריטאז' – בלנד של קברנה סוביניון ביאלהומרלו. סדרת "יפו" כוללת שני יינות חדשים: יפו קברנה סוביניון 2008, ויפו מרלו־סירה 2008.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר