ללמוד לבשל ארוחה שלמה, בפשטות: סדנאות בישול בחוות בל עפרי

בסדנאות לומדים במשך מספר שעות להכין ארוחה מלאה, החל מהמנות הראשונות, דרך המנה העיקרית, התוספות והסלטים הנלווים ועד לקינוחים. היא כוללת אפילו את הכנת הלחם הכפרי שמוגש לצד הארוחה

החווה התיירותית–חקלאית בל עפרי ברמת הגולן עורכת סדנאות בישול לקבוצות. בסדנאות לומדים במשך מספר שעות להכין ארוחה מלאה, החל מהמנות הראשונות, דרך המנה העיקרית, התוספות והסלטים הנלווים ועד לקינוחים. היא כוללת אפילו את הכנת הלחם הכפרי שמוגש לצד הארוחה.

הסדנה מיועדת לקבוצות של 10 ומעלה ומתאימה גם לקבוצות של חברים שמחפשים חוויה מעשירה ומגבשת.

הסדנה נערכת באווירה קלילה, כשהיא מלווה כל העת בשתיית יין מיקב הבוטיק "עין נשוט" שנמצא בבונקר סורי נטוש במתחם בל עפרי. לעיתים מתחלקים המשתתפים לקבוצות ונערכת ביניהן תחרות. בסיום יושבים כולם ביחד ונהנים מהארוחה שהכינו במו ידיהם.

בסדנה מושם דגש על הכנת אוכל טעים בדרך פשוטה ללא המורכבות שהופכת לעיתים את הכנת הארוחה לתהליך מפרך ומאתגר. הארוחה משלבת סגנונות מטבח שונים וכוללת בין השאר הכנת קציצת עגל המוגשת על בטטה מגוררת וצנוברים, פילה דג אמנון על מצע של תפוחי אדמה, גזר, עגבניות ושום וכן פרגית על מצע של גמבה וקוסברה. לצמחונים יש אפשרות לבישול דגים או הכנת מטעמים מגבינות צאן שהוכן במקום.

בתחילת הסדנה עורכים המשתתפים סיור במתחם בל עפרי, שבנוי ככפר תלמודי עם בית בד, גת, כרם ענבי יין, בוסתנים וגינת תבלינים.

מחיר הסדנה: 150 שקל למשתתף
פרטים אצל תמי בטל. 052-8805026
אתר בל עפרי: www.bellofri.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר