לעצב את המטבח עם מצמדות "קלינג"

Cling home (קלינג הום), פיתוח ישראלי מקורי – יריעה בשלל עיצובים בהתאמה אישית, נצמדת בקלות ללא דבק לכל משטח במטבח ובבית ומתאימה לשימוש רב פעמי

חברת קלינג מרמת השרון מאפשרת לעצב ולשדרג כמעט כל משטח בסביבת המטבח, בעיצובים מקוריים או בהתאמה אישית, בקלות וללא עקבות של צבע ודבק.
קלינג עשוי יריעת בד קנבס דקה, חזקה ואיכותית, הנצמדת למשטחים חלקים ע"י שמן טבעי המופק משרף טבעי של עצים. יריעת קלינג ניתנת להסרה בקלות מבלי להותיר סימן על המשטח, וכן ניתן לחזור ולהצמידה שוב ושוב פעמים רבות.

לדברי החברה, "קלינג" מהווה מהפכה של ממש בתחום העיצוב, וניתן להוסיף באמצעותו אוירה ואופי למטבח ולשדרג או להחליף עיצובים ישנים בקלות ובלי מאמץ. ניתן להצמיד את קלינג לקירות וארונות המטבח, לאריחים, רהיטים ומוצרי חשמל שונים, משטחי עבודה, שולחנות. יריעות קלינג חזקות, לא נקרעות ועמידות בתנאי מזג אוויר של חום, בפנים ובחוץ. ניתן לקמט את החומר ליישרו ולהצמידו שוב, לשימוש חוזר וחסכוני. 

לצד מאות דוגמאות מקוריות בקטלוג העיצובים באתר cing, ניתן להדפיס על יריעת קלינג תמונות מכל מאגר תמונות, עיצובים אישיים, ועוד. את יריעות הקלינג ניתן להזמין בכל צבע, דוגמא, גודל וחיתוך בהתאם לעיצובים הקיימים באתר או לפי סגנון אישי, והן מגיעות ישירות לבית הלקוח.
הלקוח יכול לייצר לעצמו סביבה מעוצבת על פי טעמו, והחברה מאפשרת ללקוחות להיעזרבמקרים של הצמדות מורכבות, בצוות מתקינים מקצועי מטעם החברה.

בנוסף מוצע ClingSwift (קלינג סוויפט) למטבח – סט גיליונות בגודל A4 להדפסה במדפסת ביתית. אתרcling מציע קטלוג עיצובים חינמי הכולל תוויות להצמדה על קופסאות תבלינים במגוון עיצובים, משפטי השראה ושלטים למטבח, מתכונים להצמדה ועוד.

טווח מחירים: החל מ- 89 ₪ ליריעה של 20 על 20 ס"מ, עד 1100 ₪ ליריעה של 0.5 על 10 מטר
מארז 10 גיליונות A4 למדפסת דיו ביתית: 89 ₪

קלינג הינו פיתוח ישראלי מקורי של חברת "שיווק בתנועה" המושק בימים אלה לראשונה לצרכן הפרטי בישראל, ליישום עצמי בבית או במשרד. בארבע השנים האחרונות מיושם קלינג בישראל בשוק המוסדי בלבד, בין השאר בבתי ספר, מוזיאונים, חברות מסחריות, חנויות כלבו, רשתות מזון. חברת "שיווק בתנועה" הינה בבעלות רונן וצר, כמנכ"ל החברה.

להשיג באתר החברה
ובסטודיו בתאום מראש – רחוב הגנים 8 רמת השרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר