לפתוח את השנה החדשה עם עזרה לקהילה

סטודיו אנד ג'וי המעסיק אנשים עם מוגבלויות, מציע זרי פרחים, בונסאי זית, מארזים מאוירים וחבילות שי עם תפוחים, רימונים וגמדיות דבש לראש השנה

סטודיו אנד ג'וי, המעסיק אנשים עם מוגבלויות, עיצב מבחר של זרי פרחים וסידורים המשלבים מוטיבים של ראש השנה. בין המוצרים זרים עם תפוחי נוי, רימונים ומקלות דבש, זרים בשילוב של חליטות תה, מקלות קינמון, גמדיות דבש, בונבוני שוקולד ואלמנטים קישוטיים נוספים.

המוטיבים המיוחדים של החג המשולבים בין הפרחים הם שיוצרים את ההבדל בין משלוח פרחים ביום רגיל לבין המשלוח בחג.

 

בשעות שמעבר לעבודה משתתפים חלק מהעובדים בסדנת אמנות. השנה החליטו בסטודיו אנד ג'וי לשלב בין "עסקים- יצירה- הנאה", והכינו סדרה של מארזי מתנה משולבים עם ציורים שהכינו. את המארזים ניתן למלא במוצרי גורמה כמו יין, שוקולד, סוגי דבש, רטבים ועוד.

 

המארז, שכולל מגירה רב תכליתית, מתאים לשימוש שולחני כפריט עיצובי. בנוסף מציע הסטודיו מארז נתינה אישי הכולל לוח שנה וציורים של אנשי הסטודיו במחיר של 12-60 ש"ח, עם אפשרות לבחירה של מילוי של עוגיות מזל עם מסר אישי לבחירה, סוכריות, שוקולד, תפוח מרציפן, דבש אישי, פתיתי סבון או מוצרים אחרים. עם סיום השנה ניתן להחליף את העמודים בתמונות של אדם קרוב היקר ללב.
על פי המקובל בתחום האמנות, כל עובד בסטודיו יקבל תגמולים אישיים על מכירת המוצרים בהם משולבים האיורים אותם יצר.

 

עוד ממליצים בסטודיו לקראת ראש השנה על שילובי עצי בונסאי במתנות. עצי הבונסאי נוחים וקלים לטיפול, נראים טוב ומסמלים בפנג שוואי את השפע, השגשוג וההצלחה. למי שמייחלים השנה הבאה תביא עימה שלום, ומי לא, בעצם; מציע הסטודיו עצי זית בונסאי שתולים בכלים דקורטיבים.

בסטודיו עיצוב הפרחים &joy הפועל בפיקוח משרדי הבריאות והרווחה, מועסקים כ-30 עובדים עם סוגים שונים של מוגבלויות, כולל פיגור שכלי, אוטיזם ונפגעי נפש המלווים על ידי אמני שזירה.

הסטודיו פועל במסגרת עמותת צ'יימס, מוסד ללא כוונת רווח העוסק בשיקום ושילוב אנשים עם מוגבלויות במעגל העבודה. עובדי הסטודיו מקבלים שכר שעתי הוגן ומועסקים לכל אורך השנה, עם הדרכה שמעודדת את רוח היצירתיות.

 

מידע על סטודיו אנד ג'וי והמוצרים לראש השנה באתר: www.andjoy.co.il.

הזמנות בטלפון: 03-9011735.

הסטודיו וחנות המכירה ממוקמים בפארק אפק בראש העין, ופתוחים בימים א'-ו'. הסטודיו מבצע שליחויות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר