לקראת השנה החדשה יוצאת סלטי צבר בקמפיין סולחות אינטראקטיבי באינטרנט.
הקמפיין מציע לגולשים לעשות סולחה עם בן או בת הזוג/משפחה/חברים/חברים לעבודה.
הסולחות יתבצעו באמצעות משלוח גלויות אינטראקטיביות המותאמות באופן אישי.
את הקמפיין תוביל דמות אינטראקטיבית באנימציה של השחקן ז'ק כהן.
הקמפיין יעלה באתר וואלה בתקציב של 200,000 ש"ח.
משרד: מקאן דיגיטל
סופרוויזרית: דפנה דויסקי
מנהל קריאטיב: משה קרסיק
קופי: יוסי צרפתי וגלית גרוסמן
מעצב: פטריק אמיאל
אנימציות: נתי תורכיה
סמנכ"ל שיווק: בילי ינקו
מנהלת מותג: קרן בר און