לקראת השנה החדשה מזמינה סלטי צבר לעשות סולחות באינטרנט

את הקמפיין תוביל דמות אינטראקטיבית באנימציה של השחקן ז'ק כהן. הקמפיין יעלה באתר וואלה בתקציב של 200,000 ש"ח

לקראת השנה החדשה יוצאת סלטי צבר בקמפיין סולחות אינטראקטיבי באינטרנט.

הקמפיין מציע לגולשים לעשות סולחה עם בן או בת הזוג/משפחה/חברים/חברים לעבודה.
הסולחות יתבצעו באמצעות משלוח גלויות אינטראקטיביות המותאמות באופן אישי.
את הקמפיין תוביל דמות אינטראקטיבית באנימציה של השחקן ז'ק כהן.
הקמפיין יעלה באתר וואלה בתקציב של 200,000 ש"ח.


משרד: מקאן דיגיטל
סופרוויזרית: דפנה דויסקי
מנהל קריאטיב: משה קרסיק
קופי: יוסי צרפתי וגלית גרוסמן
מעצב: פטריק אמיאל
אנימציות: נתי תורכיה
סמנכ"ל שיווק: בילי ינקו
מנהלת מותג: קרן בר און

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר