לראשונה בישראל דיסני גם במטבח: קנווד עם קו מוצרי חשמל קטנים בעיצוב דיסני

טוסטר הלחיצה של "דיסני" יוצר טוסטים וואפלים בלגים בצורתו של מיקי מאוס האגדי, במצנם הקופץ של דיסני יוכלו הילדים לקבל טוסטים עם הטבעות של מיקי ודונלד דק, לבחירתם. מכונת הסוכר יכולה להיות מתנה שימושית לימי הולדת, והיא כמובן מאוירת בשלל תמונות דיסני. ניתן ליצור גם סוכר צבעוני

לראשונה בישראל מביאה חברת קנווד קו מוצרי חשמל קטנים מקוריים של דיסני למטבח. בין המוצרים: טוסטר לחיצה כולל וואפל בלגי, טוסטר קופץ דיסני, ומכונה להכנת סוכר לילדים.

לדברי אבינועם כהן, מנהל השיווק של קנווד בישראל: "הרעיון העומד מאחורי קו מוצרים אלו, הוא להפוך את נושא האוכל והכנתו לחוויה נעימה וחיובית אצל ילדים. המוצרים עוצבו תוך הקפדה על התאמה לצרכנים הקטנים, ומשלבים עיצוב מרהיב, קלות וידידותיות למשתמש, ולא פחות חשוב בטיחות. בנוסף עשויים המוצרים מהחומרים הטובים ביותר דבר המבטיח את אריכות חייהם".

טוסטר הלחיצה של "דיסני" יוצר טוסטים וואפלים בלגים בצורתו של מיקי מאוס האגדי, במצנם הקופץ של דיסני יוכלו הילדים לקבל טוסטים עם הטבעות של מיקי ודונלד דק, לבחירתם. מכונת הסוכר יכולה להיות מתנה שימושית לימי הולדת, והיא כמובן מאוירת בשלל תמונות דיסני. ניתן ליצור גם סוכר צבעוני.


מחירים:
159 שקל טוסטר נלחץ
199 שקל טוסטר נלחץ כולל פלטות מתפרקות לוואפל בלגי
199 שקל טוסטר קופץ
299 שקל מכונת סוכר

להשיג בטרקלין חשמל וברשתות המובילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר