לראשונה מהרבלייף: ספר מתכונים ובו מנות המבוססות על מוצרי התזונה שלה

רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל: "בהרבלייף מאמינים כי אורח חיים בריא כולל ומקיף ראייה של 360 מעלות ומתוך כך הוחלט להשקיע בספר מתכונים הפותח צוהר אל עולם תוכן שלם, ומדבר לא רק אל חובבי הבריאות המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע שחשוב לו לקיים אורח חיים בריא"

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, מוציאה לאור  לראשונה בישראל ספר מתכונים בשילוב מוצרי הרבלייף, תחת השם "מבשלים דרך חיים". הספר מביא מתכונים אשר פותחו בשיתוף פעולה הדוק של חברי הרבלייף עצמאיים שתרמו מניסיונם רב השנים, וצוות מומחים מעולם התזונה: הגסטרונומית –  נעמי אבליוביץ',  בליווי מיטל עזר –  תזונאית קלינית ויועצת לחברה.

צילום דן פרץ

הספר כולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות, מזינים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מבוססים על מרכיבים זמינים ונגישים בכל מטבח, ומשלבים את מוצרי הרבלייף במטרה למקסם את הערך התזונתי בכל מנה ולסייע בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

המתכונים בספר מחולקים לפי קטגוריות: ארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, קינוחים וחטיפי  בריאות. כמו כן כולל הספר מנות מתאימות לחגי ומועדי ישראל,  כמו   מתכונים חלביים לשבועות, מתכונים לחנוכה ופורים, מתכונים מבוססי פירות יבשים לט"ו בשבט ועוד.  כל מנה כוללת את הערכים התזונתיים המדויקים (פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה), כדי לעזור לצרכנים לבנות תפריט מאוזן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה.

בין המוצרים המשולבים במתכונים: אבקות שייק פורמולה 1 המספקות לגוף חלבון וויטמינים ומינרלים חיונים, אבקת חלבון המעשירה כל ארוחה בחלבון ומעניקה תחושת שובע, תרכיז משקה אלוורה המסייע בשיפור צריכת נוזלים.

הספר "מבשלים דרך חיים" בכריכה קשה מוצע למכירה באתר של הרבלייף (דרך המפיצים). המחיר 109 ₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר