לראשונה שיתוף פעולה קולינרי בין חברת מטבחי הדקל ומגזין מנטה

חברת מטבחי הדקל ומגזין מנטה, המגזין לבריאות ואיכות חיים, יוצאים בשיתוף פעולה קולינרי: תחרות מתכוני בריאות לשבועות. שולחים מתכוני בריאות לשבועות וזוכים במטבח מעוצב של מטבחי הדקל

לראשונה שיתוף פעולה קולינרי בין חברת מטבחי הדקל ומגזין מנטה, במסגרתו תתקיים תחרות מתכונים בין קוראי מנטה, שבסופה יוענק לזוכה במקום הראשון מטבח מעוצב מתוצרת מטבחי הדקל.

ההכרזה על התחרות תיעשה בגיליון אפריל של מגזין מנטה ובאתר ynet, כשהקהל יתבקש לשלוח מתכוני בריאות מקוריים לשבועות, המבוססים בעיקר על שימוש בירקות ופירות טריים, מוצרי חלב, חיטה וחומרי גלם טבעיים, עם עדיפות למוצרים אורגניים ושימוש מופחת בשומן, ביצים, סוכר לבן וכד'.

צוות שיפוט מטעם מגזין מנטה ישפוט כל מנה על בסיס מקוריות, יצירתיות וערכים תזונתיים.

לדברי רונית הבר, עורכת ראשית של מגזין מנטה :"יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות של שמירה על אורח חיים בריא. אכילה נכונה היא כמובן, נדבך מרכזי. התחרות תיתן ביטוי למגמה המשלבת בין התייחסות לערכים התזונתיים של המזון לבין טעמיו".

בנוסף בגיליון אפריל של מנטה: מיוחד לחג, מוסף מתכוני גורמה בריאים של צמרת השפים הישראלית: חיים כהן, מאיר אדוני, שלום קדוש, יורם ניצן ואיילת אור.
גיליון אפריל של מנטה הינו גיליון חג מוגדל ומיוחד, הכולל בתוכו פרויקט דיאטות במסגרתו שישה מבין הקוראים מוזמנים לזכות באפשרות להשתתף באחת משש שיטות הרזייה שונות.
בנוסף, קוראי מנטה מקבלים החודש גם מוסף חגיגי לפסח ובו מתכוני גורמה בריאים של צמרת השפים הישראלית.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר