לראש השנה: מארזי שי מבית סטודיו אנד ג'וי שהכינו אנשים עם מוגבלויות

את המארזים ניתן למלא במוצרי גורמה כמו יין, שוקולד, סוגי דבש, רטבים ועוד ולהגיש אותם כמתנה לקראת החגים, לימי הולדת, לעובדים וללקוחות. לאחר השימוש במוצרים המארז, שכולל מגירה רב תכליתית, מתאים לשימוש שולחני כפריט עיצובי. מחיר המארז: 80-120 שקל, בהתאם למילוי

לקראת ראש השנה הפיקו עובדי סטודיו אנד ג'וי בראש העין סדרה של מארזי מתנה משולבים עם ציורים, שהוכנו על ידי אנשים עם מוגבלויות בסדנת האמנות של עמותת צ'יימס ישראל.

את המארזים ניתן למלא במוצרי גורמה כמו יין, שוקולד, סוגי דבש, רטבים ועוד ולהגיש אותם כמתנה לקראת החגים, לימי הולדת, לעובדים וללקוחות. לאחר השימוש במוצרים המארז, שכולל מגירה רב תכליתית, מתאים לשימוש שולחני כפריט עיצובי. מחיר המארז: 80-120 שקל, בהתאם למילוי.

בנוסף, מציע הסטודיו מארז נתינה אישי הכולל לוח שנה וציורים של אנשי הסטודיו במחיר של 12-40 שקל, עם אפשרות לבחירה של מילוי של עוגיות מזל עם מסר אישי לבחירה, סוכריות, שוקולד, תפוח מרציפן, דבש אישי, פתיתי סבון או מוצרים אחרים. לאחר שתמה השנה ניתן להחליף את העמודים בתמונות של אדם קרוב היקר ללב.

עם השקת סדרת המוצרים החדשה נבנה מסלול מיוחד לתגמול האמנים שנעשה שימוש ביצירותיהם. כל אחד מהם קיבל תשלום עבור יצירתו ובנוסף לכך הוא יהנה מתגמולים אישיים בהתאם למכירות של המוצר אותו עיצב. כך יכולים עסקים ואנשים פרטיים שקונים את היצירות לעודד העסקת אנשים עם מוגבלויות, עידוד פיתוח הכישורים האמנותיים של העובדים והקשר הישיר שבין המאמץ לתוצאות.

את המתנות לחג ניתן לרכוש בחנות של סטודיו אנד ג'וי ברח' המלאכה 9 בפארק אפק בראש העין.
החנות פתוחה לקהל הרחב בימים א' – ו'. הזמנות בטלפון: 03-9011735.
הסטודיו מבצע משלוחים בכל אזור המרכז, השרון והשפלה. הסטודיו מעניק הנחות של עד 40% ברכישה מרוכזת.

www.andjoy.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר