מאמא עוף נכנסת לקטגוריית שניצלים מחזה עוף עם ירקות מרכיבים טבעיים בלבד

סדרה זו מאפשרת לסמן V על רכיבי תזונה חיוניים בכל שלבי החיים, ולכן היא נקראת שניצל עוף V ירקות. על גבי האריזה יסומנו ערכים יומיים מומלצים אשר ירוכזו בטבלה בגב האריזה. הדבר נועד להקל על הצרכן להבין טוב יותר מהם הצרכים היומיים של רכיבי התזונה השונים

יצרנית השניצלים המוכנים מאמא עוף, מציגה סדרה חדשה המהווה אלטרנטיבה לשניצלים הצמחיים דמויי הבשר וירקות – פיתוח של שניצלים על בסיס חזה עוף אמיתי בתוספת ירקות.


לדברי אלי בן לולו, מנכ"ל מאמא עוף: "הישראלי אוכל יותר עוף מכל צרכן אחר בעולם. ישראל היא מעצמת השניצלים.
מאמא עוף, מאז השקתה בשנת 2000 הצליחה להכפיל את קטגוריית מוצרי העוף המוכנים הנמכרים בישראל.
בחיפוש אחר מנועי צמיחה לחברה, גילינו כי למעלה מ- 70% מצרכני השניצלים הצמחיים דמויי בשר אינם צמחוניים. על בסיס מידע זה פיתחנו סדרת שניצלים העשויים מחזה עוף אמיתי בשילוב ירקות ורכיבים טבעיים. הסדרה החדשה מיועדת לקהל הבוגר ולילדים תוך פניה לקהל הלא צמחוני של צרכני קטגוריית השניצלים הצמחיים ולאנשים המקפידים על תזונה ואורח חיים נכון ומאוזן.
אנו מאמינים שהצלחנו לפתח מוצר מזין וטעים, הנותן מענה לצורך ההולך וגובר אצל צרכנינו לאכול טוב ומזין, המאפשר קיום אורח חיים נכון ותזונה נבונה ומאוזנת. בידינו מוצר מנצח המשלב את כל הערכים החשובים לגופנו אשר נמצאים ב חזה העוף, לצד ירקות".

סדרה זו מאפשרת לסמן V על רכיבי תזונה חיוניים בכל שלבי החיים, ולכן היא נקראת שניצל עוף V ירקות.
על גבי האריזה יסומנו ערכים יומיים מומלצים אשר ירוכזו בטבלה בגב האריזה. הדבר נועד להקל על הצרכן להבין טוב יותר מהם הצרכים היומיים של רכיבי התזונה השונים.

בסדרת שניצל עוף V ירקות החדשה 5 מוצרים:
שניצל עוף V תירס בציפוי פריך
שניצל עוף V תרד בציפוי פריך
שניצל עוף V אפונה בציפוי פריך
שניצל עוף V ברוקולי בציפוי פריך
שניצל עוף V לקט ירקות בציפוי פריך

סדרת שניצל V ירקות תשווק באריזות של 750 גרם, במחיר מומלץ של 29.90 ₪ לאריזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר