מבצע שבועות של שקל בית מותגים: תבנית קורנינג מרובעת קלאסית

סוד הצלחה של כלי ההגשה מבית קורנינג טמון באופן הייצור הייחודי ובזכוכית ממנה הכלים עשויים. צילום נמרוד סונדרס
שקל בית מותגים יבואנית המותג בישראל מספקת לצלחות וכלי הגשה מבית קורנינג שנשברים אחריות של עד שנה מיום הקנייה בשימוש ביתי סביר

לכבוד חג השבועות ותחילת עונת הקיץ יצאה חברת שקל בית מותגים במבצע על התבנית המרובעת הקלאסית של מותג קורנינג:  תבנית מרובעת לבנה 1.4 ליטר ללא מכסה. מידות: 20 על 20 על 8 ס"מ. המחיר 99 ₪ במקום 169 ₪ ללא כפל מבצעים. המבצע בתוקף בין התאריכים 26.5.2019 עד 30.6.2019 או עד גמר המלאי. להשיג אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ, ובאולם התצוגה המחודש במתחם הבורסה, רחוב הבונים 2,רמת גן.

צילום נמרוד סונדרס
צילום נמרוד סונדרס

התבנית המרובעת הקלאסית של קורנינג היא חלק מסדרת תבניות Bake Serve Store, ומאפשרת בכלי אחד – אפייה, הגשה ואחסון, היישר מהתנור אל שולחן האירוח ועד לשמירה במקרר. התבנית עמידה ביותר ועשויה זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד, קלה ודקה ביותר – כשליש מכלי מקביל. ניתן להכניס למדיח הכלים, לשימוש במיקרוגל ובתנור.

פשטידה פרי היוצר של מערכת אכול ושאטו בתבנית המרובעת הקלאסית של קורנינג – וריאציה על פשטידת קישואים דיאטטית של שר פיטנס: פרחי ברוקולי, 3 ביצים, 3 כפות קמח, 2 בצלים יבשים קלופים, קופסת קוטג', גבינות צהובות מגורדות של מחלבת גד: קוואטרו פורמאג'י ומוצרלה, פטרוזילה ותבלינים. 40 דקות בתנור – 180 מעלות. צילום פאפא רצי

סוד הצלחה של כלי ההגשה מבית קורנינג, כמו גם צלחות Corelle, טמון באופן הייצור הייחודי ובזכוכית ממנה הכלים עשויים – זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד ששמה Vitrelle: פטנט שפותח עבור סוכנות החלל האמריקאית נאסא’ ומרכיביו סודיים. הכלים קלים ודקים ביותר, מתאימים לאחסון אופטימלי, ועם בלאי מינימלי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר