fbpx

מבשלות בירה ישראל בקמפיין לבירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי בהיקף של כמיליון ₪

כחלק מהמהלך השיווקי משיקה החברה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך"
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק, בעל פקק לשימוש מתמשך, לנשיאה ולשימוש נוח.
כחלק מהמהלך השיווקי משיקה החברה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך".

הקמפיין נועד להניע את הצרכנים לפעולת נשיאת המשקה מחוץ לבית. המהלך חושף את בקבוק מאלטי 1/2 ליטר וממצב אותו כמשקה בריאותי, טעים, מפנק ונוח לנשיאה.

מאלטי הנה בירה שחורה ללא אלכוהול, עשויה מרכיבים טבעיים בלבד, ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי.

מותג מאלטי נמצא בגידול של כ- 33% מול שנה קודמת.
דיאט מאלטי, שהושק בפברואר 2002, נמצא בגידול שנתי קבוע של כ- 30%, ומהווה כ- 35% מהמותג.


קרדיטים

משרד פרסום: פובליסיס – אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט דיירקטור: מיכל מנגוט
סופרוויזר: נועה פלציג
סמנכ"ל לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת
פלנר: אלעד הרמל
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: עטרה בילר





Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה