מבשלות בירה ישראל, המשווקת את הבירה הבלגית לף, יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי ראשון ל- Leffe באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-500,000 ₪.
הקמפיין מתאר מפגשים אינטימיים בין אנשים, שבמרכזם נמצאות כוסות הלף, ויכלול מודעות עיתונות ומודעות במגזינים תחת הסיסמה: "לפתוח את הלף".
לף הינה בירת סופר פרימיום המיובאת על ידי מבשלות בירה ישראל מבלגיה.
טעם הבלונד – מתיקות מעודנת עם נגיעה פירותית, טקסטורה קרמית, משאירה בפה תחושה יבשה, ארומה מעט מעושנת עם נגיעות של ציפורן.
טעם הברון – מלא ומעט פירותי, הטעם מתקתק עם נגיעות של קרמל.
עולם התוכן של המותג לף הינו גסטרונומיה. במהלך השנתיים האחרונות מקיים המותג פעילות במסעדות ובארים נבחרים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי – גדעון עמיחי
מנהל קריאיטיב – צור גולן
קופי – עמית גל
ארט – אורן ורמוס
סופרוויזר – אדם אבנון
תקציבאים – נמרוד אקרמן, אלין בלו