מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין משודר למותג דיאט מאלטי

הקמפיין בהשקעה של 1,500,000 ₪ יעלה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס – אריאלי, תחת הקונספט "דיאט מאלטי – מדהים כמה זה טעים"

מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין משודר למותג דיאט מאלטי.
הקמפיין הקמפיין הפרסומי באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי יכלול קמפיין טלוויזיה, חסויות וקמפיין קולנוע בהשקעה של 1,500,000 ₪ תחת הקונספט "דיאט מאלטי – מדהים כמה זה טעים".

סדרת הסרטונים הקצרים מעבירים את המסר שקשה להאמין שקיים משקה דיאט כל כך טעים. במבחני טעימה שנערכו נמצא כי הצרכן לא הבחין כלל בהבדלי טעם בין המאלטי הרגיל לדיאט מאלטי ומכאן המסר השיווקי – "דיאט מאלטי – מדהים כמה זה טעים".
דיאט מאלטי נתפס על הצרכנים כמשקה אטרקטיבי שכן הוא גם טעים ואינו משמין.
הדיאט מאלטי דומה בטעמו למאלטי הרגיל ואינו מהווה פשרה.

אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי, אומרת: "מבשלות בירה ישראל היתה הראשונה שהשיקה בירה שחורה דיאט בישראל בשנת 2003, בעקבות מחקרים שבהם עלה כי המחסום העיקרי לצריכת מאלטי הינו תדמיתו כמשקה משמין. הקמפיין החדש מציג את המשקה כמהנה, ומדגיש את הערכים הקלוריים הנמוכים של הדיאט מאלטי מבלי להתפשר על הטעם".

מאלטי הינה בירה שחורה ללא אלכוהול , עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי והמיוחד, עם מחצית מכמות הקלוריות שיש במאלט רגיל (18 קלוריות ב- 100 מ"ל).

מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי. החברה חולשת על למעלה מ- 35% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, סטלה, גינס,ועוד.







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר