מגה במהלך שיווק לחשיפת מומחיות הקצבים

מהלך חדש בהשקעה של שני מיליון שקל לחשיפת מומחיות הקצבים ב-40 הקצביות של רשת "מגה". סמנכ"ל הסחר בחברה מציין כי למעלה מ-60 אחוז מהלקוחות בוחרים את מקום הקנייה שלהם לפי מעדניית הבשר

הקצביות ברשת "מגה" מנוהלות על ידי בוגרי קורס לייעוץ קולינרי שעברו הכשרה בבית הספר לבישול "תדמור". מהיום הקצב של "מגה" הוא גם מומחה לבשר בקר פרימיום טרי המשווק בלעדית בקצביות "מגה", מסר סמנכ"ל הסחר בריבוע הכחול, אורי פלח, עם השקת קמפיין " מגה – המומחים שלך בבשר".

אורי פלח מסביר כי מהלך זה נועד לחשוף לציבור הלקוחות את הקצבייה המומחית שברשת "מגה" כדי שהלקוחות ידעו כי בקצביות של "מגה" ניתן למצוא את הקצב המומחה כמו באיטליזים , במעדניות או בחנויות המתמחות.

הקצב של "מגה", הוא מומחה בשר , ולאחר הכשרות ולימודים מקצועיים מייעץ גם בנושאי בשר בקר טרי פרימיום של "אדום אדום" – שנמכר בלעדית בסניפי "מגה". בשר זה הוא בשר כשר איכותי והיחיד בארץ – מנתחי החלק האחורי של העגל (צ'ך, שייטל, כף, ויבראטן וכו'), וכן בייעוץ בבישול בשר , עוף והודו.

בסקר שערכה חברת "מותגים" בנושא הרגלי קנייה של בשר טרי, ציינו למעלה מ-60% מהמדגם כי הם נוטים לבחור את מקום הקנייה שלהם לפי מעדניית הבשר ( אפיון שנמצא יותר אצל נשים וקונים מסורתיים).

"נתונים אלה, רק חיזקו את החלטתנו לצאת במהלך חשיפה לציבור של הקצב המומחה של מגה ש ברמתו המקצועית עולה על כל קצב מומחה אחר", ציין פלח.

קמפיין ההשקה כולל חוברות הסברה על הבשר, תפריטים ועלוני בישול בעמדות הקצבייה, טעימות, וכן מסע פרסום בטלוויזיה, באינטרנט, ובעיתונות הכתובה בסך כולל של 2 מיליון שקל.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר