מגה ומגה בעיר בקמפיין חדש לפסח: עשרות מוצרים ב-9 ₪ בלבד

הקמפיין, בעלות כוללת של מעל 4 מיליון ₪, יתקיים במשך 17 ימים עד ערב החג באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית

"מגה" ו-"מגה בעיר" מעלות קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, לקידום מבצע ברשתות במסגרתו יימכרו עשרות מוצרים ב-9 ₪ בלבד לפריט.

הקמפיין יעלה ערוצים 2, 10, 9, חינוכית ו-24 , בעיתונות הארצית, בתחנות הרדיו – רדיו ללא הפסקה, רדיו דרום, רדיו חיפה, רדיו צפון, רדיו קול רגע, רדיו לב המדינה, רדיוס, רדיו ירושלים, רדיו דרום 101.5, רדיו 99, רדיו ת"א, רדיו אמצע הדרך, באנרים באינטרנט ומיני-סייט יעודי למבצע.

הקמפיין, בעלות כוללת של מעל 4 מיליון ₪, יתקיים במשך 17 ימים עד ערב החג באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית.

בסרט מככבים שני ילדים המנסים למצוא בסופר השכונתי את אחד המוצרים הכי נמכרים בערב החג – גפילטע פיש.
כמו בקמפיינים קודמים, השחקנים שנבחרו להשתתף בקמפיין הם עובדי הרשת ולא שחקנים מקצועיים.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: גילי שחק
קריאייטיב פלנר ותסריט: ירון תגר
ארט: שרון גופר
סופרוויזרית: קרן קייל
חברת הפקה: אוג
במאי: קובי חביה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר