מוצרים חדשים (ולא כשרים) למעדני מניה

במפעל הבשר של מעדני מניה נעשים פיתוחים טכנולוגיים המייעלים את תהליך הייצור, משפרים ומעלים את איכות הבשר, טריותו ואורך חייו, ודגש על ייצור נקניקים מותססים (RAW), שנעשים בתהליך של עישון ותסיסה

קבוצת מניה פועלת בתחום הבשר ותעשיית הנקניקים הלא כשרים מאמצע שנות ה-60. בבעלות הקבוצה מפעל לייצור מוצרי בשר, נקניקים ודליקטסים, ומתמחה גם בייצור בצקים (קרפלך, בלינצ'סים וכו'). בנוסף, בבעלות הקבוצה משק מניה לגידול ופיטום חזירים, המספק חומרי גלם למפעל לצורך ייצור ועיבוד המוצרים השונים והמגוונים אשר קבוצת מניה משווקת.

במפעל הבשר של מעדני מניה נעשים פיתוחים טכנולוגיים המייעלים את תהליך הייצור, משפרים ומעלים את איכות הבשר, טריותו ואורך חייו, ודגש על ייצור נקניקים מותססים (RAW), שנעשים בתהליך של עישון ותסיסה, כמו מילנו, סרוולד רוסקיה, ומגוון רחב בסדרה.

למעדני מניה מפעל לייצור בצקים בו היא מייצרת מגוון רחב של כיסונים ממולאים בבשר, גבינה ותפוח אדמה. לאחרונה התרחב מפעל הבצק, והחל לייצר סדרה חדשה של בלינצ'סים ממולאים.

מוצרים חדשים:
סרוולד וינצקי – נקרא על שמה של העיר וינצ'ה באוקראינה. מורכב מבשר בקר מובחר ומבשר חזיר ומתובלן בתבלינים טבעיים. מוצר זה מיוחד בטעמו והוא משתייך למגוון רחב של מוצרים בסדרת הסלמי שמציעה מעדני מניה. מומלץ להגיש אותו פרוס דק על פלטת נקניקים או להגישו על לחם איכותי. מחיר לצרכן – 66.49 ₪ לק"ג בחנויות הרשת
דוקטורסקיה דיאטתי – פותח במעדני מניה לאור טרנד הבריאות העולמי. נקניק זה מופחת בקלוריות אודות לריכוז גבוה של חלבונים אשר נמצאים בבשר המרכיב אותו. לנקניק מרקם עדין ועסיסי, למי שאוהב אוכל טוב ואיכותי ורוצה לשמור על בריאות תקינה. מומלץ להגיש על פלטת נקניקים או על לחם דגנים מובחר. מחיר לצרכן – 44.49 ₪ לק"ג בחנויות הרשת
קנקרס חלבי – נקניקיה חדשה במעדני מניה. מרקמה עדין, שילוב של בשר באיכות גבוהה, ארומה מיוחדת של תבלינים, ובישול אשר נותנים לו את טעמו הייחודי. מומלץ להגיש חם בטיגון או בישול במים חמים. מחיר לצרכן 32.99 ₪ לק"ג בחנויות הרשת.
נקניקיות וינה – נקניקיות וינה נחשבים להמצאה גסטרונומית גדולה למעלה מ-200 שנה. נקניקיות וינה הן נקניקיות משובחות העשויות מבשר בקר ובשר חזיר נקניקיות אלה מפורסמות בשל טעמם הייחודי דבר שהביא אנשים רבים, כמו יוהאן שטראוס, לרכוש אותם באופן קבוע ולהפוך אותם למאכל האהוב עליהם. טכנולוגים רבים שמרו על המתכון הישן והמסורתי והעבירו אותו מדור לדור. נקניקיות וינה מתובלות בתבלינים טבעיים ומשובחים.מומלץ לאכול אותן חמות בתוספת חרדל. מחיר לצרכן 37.99 ₪ לק"ג בחנויות הרשת
פולטבסקיה חצי ירח – ייחודי בטעמו ובצורתו: חצי ירח. נקניק חצי יבש ולו טעם מעושן המתקבל מתהליך הבישול שלו. נקניק זה מורכב מבשר בקר, חזיר ומגוון תבלינים המיובאים מאירופה. מתאים לפקניקים וטיולים בטבע. ניתן לחמם את הנקניק מספר דקות על הגריל כדי להרגיש את הארומה המעושנת שלו.
להגיש פרוס דק על פלטת נקניקים, או על לחם איכותי עם נגיעות של שמן זית.  מחיר לצרכן: חצי ירח 74.49 ₪ לק"ג, פולטבסקיה גדול 80.49  ₪ בחנויות הרשת.
 
רשת מעדני מניה מונה 10 סניפים ברחבי הארץ. סניפים חדשים נפתחו לאחרונה באשדוד – רח' הציונות 41, אשקלון – רח' העבודה 12, קריית ים – שדרות ירושלים 51 , קריית אליעזר – רח' יואב 1, ראשון לציון – רח' עין הקורא 19, נתניה – רח' שטמפר 16, פתח תקווה – רח' גוטמן 7.
חנות מותג נוספת תיפתח בחולון – רח' קדושי קהיר 23, בעוד כחודשיים, ובעתיד יפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר