מוצר היום של שחר: עוגת שמרים שוקולד של אחוה

עוגות מוכנות טומנות בחובן פרדוקס מהותי. מצד אחד, הן חוסכות זמן יקר למי שאינו מספיק להגיע למטבח, ולטובת מי שאינו יודע לאפות, הן משמשות כפתרון ראוי במצבים שונים. מצד שני, מעטות העוגות המצליחות להיות תחליף ראוי לעוגה ביתית

עוגות מוכנות טומנות בחובן פרדוקס מהותי. מצד אחד, הן חוסכות זמן יקר למי שאינו מספיק להגיע למטבח, ולטובת מי שאינו יודע לאפות, הן משמשות כפתרון ראוי במצבים שונים. מצד שני, מעטות העוגות המצליחות להיות תחליף ראוי לעוגה ביתית.

כעת אפשר לבחון את הפרדוקס הזה על סדרת עוגות השמרים החדשה של חברת אחוה. הסדרה כוללת שלוש עוגות בטעמי קינמון עם אגוזים, פרג ושוקולד. טעמתי את העוגה בטעם השוקולד, המגיעה באריזה קלה לפתיחה. בביסים הראשונים היא היתה טיפה יבשה, עם כמות סבירה של קקאו כמילוי, וללא הטעם המלאכותי הדומיננטי, המאפיין עוגות מוכנות רבות.

את החתיכה השניה חיממתי במיקרוגל, כפי שממליצה חברה – וטעם העוגה השתפר פלאים. טעם השוקולד-קקאו נעשה דומיננטי יותר, ומרקם העוגה נעשה רך יותר, כאשר היובש שהיה בה נעלם כליל.
מחיר העוגה נע בין 8.5 ₪ ל-10.5 ₪ בלבד – סכום נמוך ביחס למקובל בשוק, והתמורה רבה ביותר.

רק הערה אחת: אם בעתיד אפשר יהיה לשלב בה קצת פחות סוכר (רכיב ראשון ברשימה) כמו גם חומרי טעם וריח ושלל רכיבי E מאיימים (מייצבים, חומר משמר, חומרים מתחלבים), אנחנו ממש נרגיש טוב כשנרכוש אותה מהמדף.

8.5-10.5 ₪ ל-400 גרם, כשרות בד"צ של העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון הפרטיות ובצרכניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר