מורן אמיתי זכתה בתחרות הכרזות של הבצפר על אלכוהול ונהיגה

הייתי שוכב איתה כל הלילה, המסיבה לא חייבת להיגמר בכביש, לא ככה תכננת לגמור את הערב – אלה רק חלק מהכרזות היצירתיות שהוצגו במהלך השבוע האחרון במסגרת תערוכה של סטודנטים, מבית הספר הגבוה לפרסום "הבצפר", שפעלו בשיתוף פעולה עם חברת I.B.B.L SPIRIT ובשיתוף עם חברת הפרסום "לעומק התודעה".

הייתי שוכב איתה כל הלילה, המסיבה לא חייבת להיגמר בכביש, לא ככה תכננת לגמור את הערב – אלה רק חלק מהכרזות היצירתיות שהוצגו במהלך השבוע האחרון בתערוכה של סטודנטים מבית הספר הגבוה לפרסום  "הבצפר", שפעלו בשיתוף פעולה עם חברת I.B.B.L SPIRIT ובשיתוף עם חברת הפרסום "לעומק התודעה".

תלמידי מסלול קופירייטינג של "הבצפר" יצרו כרזות פרסומיות בנושא אלכוהול, סביב מותגי האלכוהול בושמילס, סמירנהוף וערק אל נמרוד והקשר לשתייה באחריות, ונערכה תחרות של הכרזה הפרסומית תחת הקונספט "אם שותים לא נוהגים".
הזוכה היא הסטודנטית מורן אמיתי מתל אביב, שיצרה כרזה ובה שתי מכוניות מתנגשות, כשהמילה "לחיים" מתנוססת מעליהן.

כן נערכה תחרות על הכרזה הפרסומית הטובה ביותר לכל אחד ממותגי האלכוהול: בושמילס, סמירנוף וערק אל נמרוד. הזוכים בקטגוריות השונות הם: בקטגוריית ערק אל נמרוד – אדם קובי, בקטגוריית וויסקי בושמילס – יתיר רונן ושחר מנדלוביץ, בקטגוריית סמירנוף תפוח – דניאל ברק.

ורד בטש, מנהלת "הבצפר", אומרת: "נושא האלכוהול ונהיגה מטופל תקשורתית הרבה מאוד זמן, ויש הרגשה שכמעט ואין דבר שלא נאמר ולא נעשה. הבריף שנתנו לתלמידים היה ממוקד: להביא משהו חדש. מפתיע ומרגש, כמה רעיונות עלו במסגרת הפרויקט. היכולת של הסטודנטים שלנו להציג כרזות רבות מגוונות ויצירתיות, ובו זמנית עם מסר חד וברור, ששתייה ונהיגה יחד הן דבר פסול, מוכיחה אין גבול ליצירתיות.
שיתוף הפעולה עם "לעומק התודעה", הוא מסורת. זו הפעם השלישית שאנו מעלים קמפיין חברתי ממוקד בצעירים, תחילה עם נושאי אלימות וסטראוטיפים, ועכשיו אלכוהול ונהיגה". 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר