מותג המים המינרלים סאן בנדטו ירוץ עם מרתון תל- אביב

במסגרת החסות, המוערכת בכ– 150,000 ₪ יחולקו לרצים לאורך המסלול למעלה מ – 60,000 בקבוקי סאן בנדטו. החיבור בין סאן בנדטו למרתון תל אביב תואם את ערכי המותג הנקשרים לעולמות של לייף סטייל

מותג המים המינרלים הבינלאומי סאן בנדטו, המשווק בישראל על ידי טמפו, יעניק חסות למרתון תל- אביב שיתקיים ב- 24 באפריל במסגרת חגיגות 100 השנים להיווסדה של העיר תל- אביב.
במסגרת החסות, המוערכת בכ– 150,000 ₪ יחולקו לרצים לאורך המסלול למעלה מ – 60,000 בקבוקי סאן בנדטו

קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו, מציינת כי החיבור של סאן בנדטו למרתון תל אביב תואם את ערכי המותג הנקשרים לעולמות של לייף סטייל.
לדברי ספיר, הרכב המינרליים במים של סאן בנדטו מאוזן וחיוני במיוחד עבור העוסקים בספורט, כפי שבא לידי ביטוי בתכולה הגבוהה של המינרל מגנזיום, החיוני לתפקוד השרירים.

המים המינרלים של סאן בנדטו, שמקורם בפסגות המושלגות של האלפים האיטלקיים, מגיעים מקרחון קדום במרומי האלפים, לאחר שספחו את המינרלים בצורתם הטבעית משכבות הסלע שבהר במשך 80 שנה. מים אלו נשאבים ללא מגע יד אדם מבארות בעומק 700 מטר, בשמורת טבע מבודדת. המים המינרלים של סאן בנדטו מכילים מאזן חשוב של מינרלים החיוניים לגוף כגון: סידן, מגנזיום ונתרן.

במרתון תל אביב צפויים להשתתף למעלה מ- 10,000 רצים, גברים ונשים, אשר יעברו ברחובות המרכזיים של תל- אביב; בין השאר לצד האתרים ההיסטוריים  כמן מגדל השעון ביפו, רחוב הרצל – אחוזת בית, שכונתה הראשונה של העיר, היכל העצמאות בשד' רוטשילד, תיאטרון הבימה, טיילת חוף הים וגני יהושע. 

לאורך המסלול יהיו מופעים של הרכבים מוסיקליים ו-DJ שיוסיפו עניין ועידוד לרצים, כמקובל במרתונים בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר