מותג לואקר בקמפיין טלוויזיה לסדרת וופלים גרדנה

הקמפיין בהפקה מקומית באמצעות מקאן אריקסון תחת הסלוגן: לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם. הרבה יותר טעם

לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם, הרבה יותר טעם
לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם, הרבה יותר טעם

מותג לואקר (יבוא והפצה: ליימן שליסל) עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת הוופלים גרדנה, שיימשך שלושה שבועות בערוצים 2,10 ו-24, ויגובה במקביל בקמפיין פייסבוק.

בעמוד הפייסבוק של לואקר יעלה שידור חי של שעשועון בהנחיה מקצועית ובהשתתפות שני גמדים של לואקר. חברי העמוד המשתתפים בשעשועון, יוכלו לזכות במהלך השידור החי בפרסים מתנת לואקר ודינמיקה סנטר.

הקמפיין מתבצע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסלוגן לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם, הרבה יותר טעם. ההיקף המדווח של הקמפיין כ- 1.5 מיליון ₪.

קרדיטים

קריאייטיב: סיגל עבודי, מל כספי, אלעד גייזלר

ניהול לקוח: דפנה מונהייט, שני בן יוסף, ליאת כהן

פלנינג: רותם בריגה

סושיאל: מקאן וואלי – מתן אברמוביץ, אלפרן, נעם ניזרד, מעוז דגני,

מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו,

הפקה: אדווה נבון, סיוון לשד

בית פוסט: ברודקאסט

יח”צ: סנדיק קומיוניקיישן

לצפייה בסרטון הפרסומת






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה