מותג לואקר עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה  לחטיף וופל טורטינה

הקמפיין ישודר במשך שלושה שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13, וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו
הקמפיין בעיבוד מקומי באמצעות מקאן אריקסון תחת הסלוגן זמן טורטינה הוא זמן פינוק

מותג לואקר עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה – חטיף הוופל היוקרתי של לואקר. הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסלוגן "זמן טורטינה הוא זמן פינוק", ישודר במשך שלושה שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13, וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו, בהיקף מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪.

קרדיטים:  קריאייטיב – סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ; ניהול לקוח – דפנה מונהייט, אלינור בלס; הפקה – סיון לשד; מדיה – שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ; מקאן וואלי – ענבר בר יהודה, נועם נוי; יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר