מחבת רב שימושית של ברגהוף מגיעה לחנויות הרשת בישראל

הציפוי החדיש והעמיד של ברגהוף הופך את המחבת למתאימה לכל סגנונות הבישול, וכך מתאפשר בישול בריא עם מעט מים, או ללא מים בכלל, וללא צורך בטיגון עם שומן או עם שמן. הטיגון במחבת של ברגהוף משמר את הויטמינים, המינרלים וטעם התבשיל, ומאפשר לקצר את תהליך הבישול ב-30% לפחות

מחבת רב שימושית חדשה של ברגהוף יכולה להיות בחירה מתאימה למטבח, הודות לתגובה המהירה שלה לחום (עשויה אלומיניום איכותי), וציפוי הפרנו הבטיחותי שבה (המחליף את הטפלון המסורתי).

חברת ברגהוף שמביאה את תרבות הבישול האירופאי לישראל, מציעה סדרה של מחבתות, שאחת הבולטות והאיכותיות בהן היא המחבת הרב שימושית מסדרת הקאסט של החברה בקוטר 24 ס"מ.
המחבת עשויה מיציקת אלומיניום שמבטיחה פיזור חום מהיר ואחיד וחיסכון באנרגיה. המחבת מצופה בציפוי חדיש ובטיחותי "פרנו", פיתוח ייחודי של ברגהוף המונע הידבקות, ועומד בכל תקני הבטיחות המחמירים באירופה.

למחבת ידית קרה ונשלפת, אשר מאפשרת שימוש בטיחותי ונוח. תכונת הידית הנשלפת מאפשרת לבשלנים להניח את המחבת לצד הסירים, ללא הידית, ועל ידי כך לחסוך מקום מיותר על הכירה. כמו כן ניתן להניח את גוף המחבת ללא הידית בתנור, לשם המשך תהליך הבישול בתנור עצמו. הידית מאפשרת חיבור מהיר ובטיחותי ללא צורך של מגע עם המחבת הלוהט.

הציפוי החדיש והעמיד של ברגהוף הופך את המחבת למתאימה לכל סגנונות הבישול, וכך מתאפשר בישול בריא עם מעט מים, או ללא מים בכלל, וללא צורך בטיגון עם שומן או עם שמן. הטיגון במחבת של ברגהוף משמר את הויטמינים, המינרלים וטעם התבשיל, ומאפשר לקצר את תהליך הבישול ב-30% לפחות, תוך חסכון באנרגיה ותרומה לסביבה.

כל המחבתות של ברגהוף מתאימות לשימוש על כיריים חשמליות, גז, כיריים ויטרוקרמיות, הלוגן, ואינדוקציה.

המחיר: 229 ₪


את המחבת ניתן לרכוש באתר החברה www.berghoff.org.il
ובכל חנויות הרשת:
אשדוד – רח' משה אבן עזרא 23, טל': 08-8543766
ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, טל': 02-6731171
ראשל"צ – רח' רוטשילד 83 ,טל: 03-9643649
ת"א – רח' אבן גבירול 71 קניון גן העיר חנות 55, טל: 03-5277585
אילת – רח' הדייג 1, פארק התעשייה טל': 08-6331264

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר