מחלבות גד נותנת חסות ראשית לפסטיבל הדובדבן שיערך ב-28/5-9/6ברמת הגולן

במסגרת החסות השקיעה מחלבות גד בפעילות השיווקית כ– 500,000 ₪ עבור הפקת ספרונים מיוחדים שיודבקו על האריזות, עם אירועי הפסטיבל וההטבות הייחודיות

חברת מחלבות גד הינה נותנת החסות הראשית לפסטיבל הדובדבן ואירועי שבועות שיערכו ברמת הגולן בתאריכים 28/5-9/6. אירועי פסטיבל הדובדבן ימשכו עד סוף חודש יוני.
במסגרת החסות השקיעה מחלבות גד בפעילות השיווקית כ– 500,000 ₪ עבור הפקת ספרונים מיוחדים שיודבקו על האריזות, עם אירועי הפסטיבל וההטבות הייחודיות שינתנו לצרכנים, וכמו כן בקמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות.

להלן ההטבות המיוחדות שיוענקו במסגרת הפסטיבל :
– כרטיס כניסה לערב סוחף של שירה בציבור עם עינת שרוף שיערך ב-1/6 בבוסתן הגולן בקיבוץ עין זיוון ויהווה את פתיחת חגיגות הדובדבן בערב שבועות- תמורת 3 מכסים של מוצרי גבינות גד.
– 50% הנחה לכל הטיולים ברמת הגולן תמורת 2 מכסים של מוצרי גבינות גד. בין הטיולים המודרכים: טיולי יין, ביקורים בסדנאות אמנים, סיורים למפלים ותצפיות נוף.
-כרטיס כניסה למבוגר ב-25 ש"ח תמורת 2 מכסים של מוצרי גבינות גד לרודיאו שבועות שיכלול תצוגת רכיבה, הדגמות אילוף סוסים, משחקי בוקרים לילדים, פרסים, הפעלות ועוד.

שלומי אילון, סמנכ"ל השיווק והסחר של מחלבות גד, מציין ששיתוף הפעולה עם פסטיבל הדובדבן, הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית של החברה לשיתופי פעולה יחודיים עתידיים, אשר משתלבים עם ערכי המותג של מחלבות גד – אותנטיות, כפריות, חוויה, טעם, שורשיות וייחודיות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר