מחלבנה עם סדרת משקאות יוגורט "לאסי" במהדורת קיץ בטעמי פסיפלורה, מנגו ופטל 3%

סדרת משקאות היוגורט "לאסי" כוללת 3 טעמים חדשים וקייציים: פסיפלורה, מנגו ופטל. משקאות היוגורט בעלי מרקם קטיפתי וניחנים בטעם מעודן, מרענן וקליל. טעמי הפירות ביוגורט משתלבים היטב עם טעם היוגורט, הם מתוקים במידה הנכונה, ומידת סמיכותם מותאמת לשתיית משקאות חלב

"מחלבנה", מחלבת הבוטיק המתמחה בייצור מוצרי גורמה הכוללים משקאות יוגורט וגבינות גורמה מחלב עיזים, כבשים ובקר, מציעה הקיץ מהדורה מיוחדת של משקאות "לאסי" בטעמי פירות מעוררים – פסיפלורה, מנגו ופטל 3%.

מקורו של המשקה "לאסי" בהודו. שם זה ניתן למשקה יוגורט לשתייה, המבוסס על מרכיבי פירות. בהודו העתיקה, ה"לאסי" היה ידוע כמשקה האצולה ההודית, והם אלה שנהנו מיתרונותיו של ה"לאסי" שנחשב אז למשקה ייחודי ויוקרתי.

סדרת ה"לאסי" של "מחלבנה" מבוססת על המשקה ההודי "לאסי" – משקאות יוגורט על בסיס פירות צוננים ומרעננים, אשר המסורת ההודית מייחסת להן תכונות להרגעת הקיבה אחרי ארוחה פיקנטית.

סדרת משקאות היוגורט "לאסי" כוללת 3 טעמים חדשים וקייציים: פסיפלורה, מנגו ופטל. משקאות היוגורט בעלי מרקם קטיפתי וניחנים בטעם מעודן, מרענן וקליל. טעמי הפירות ביוגורט משתלבים היטב עם טעם היוגורט, הם מתוקים במידה הנכונה, ומידת סמיכותם מותאמת לשתיית משקאות חלב. משקאות היוגורט של "מחלבנה" מרווים ומתאימים במיוחד לאקלים הישראלי.

מחלבנה מציעה לצרכן הישראלי כיום את מגוון משקאות היוגורט (מחלב בקר ועיזים) הגדול בארץ העומד על כ- 15 טעמים.
לנוחות השתייה – משקה יוגורט "לאסי" מוצע בגביע ייחודי בצורת כוס.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.99 ₪ לאריזה של 190 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות נתניה.

להשיג ברשת קו אופ, טיב טעם, חצי חינם, מינימרקטים, וברשתות השיווק המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר