המחלבה מבית יצחק, אשר חוגגת השנה 50 שנות פעילות, מכריזה על מהלך כולל של מיתוג מחדש, כינוס מותגים והרחבת קו המוצרים, בהשקעה מדווחת של 3 מיליון ₪.
המהלך האסטרטגי נבנה באמצעות משרד הייעוץ "אדמתי אסטרטגיות" ומשרד המיתוג "לוין", זאת לאחר מחקר שנמשך חצי שנה וכלל קבוצות מיקוד, מחקרי בוחן על מחלבות דומות בעולם, וסקר מקיף בקרב 500 נשאלים.
התובנות העיקריות שעלו מהמחקר הובילו לפיתוח שפה עיצובית חדשה, כולל החלפת שם ל"המחלבה" מבית יצחק, שינוי הלוגו הוותיק ועיצוב מחדש של אריזות המוצרים. צבעי הלוגו ואריזות המוצרים הוחלפו מצהוב-אדום לחום בהיר, במטרה לשדר את ערכי המותג הכוללים "כפריות", "ישראליות" ו"בריאות", תחת קונספט של פינוק, רוגע ונינוחות.
צבי מאיר, בעלי "המחלבה" מבית יצחק, אומר : "בימים אלה, כשהצרכן מודע למחירים, איכויות ומוצרי יבוא – יש מקום למוצרי צריכה ישראליים איכותיים, הנושאים עימם תג מחיר מעט גבוה, אך עם ערך מוסף, כגון: טעמים אותנטיים, תהליכי יצור מסורתיים, חומרי גלם איכותיים".

מוצרי החברה יכונסו תחת שתי סדרות ליבה, הראשונה "יוגורמה". תחת מותג זה ייצרו 5 מוצרים מבוססים על חלב עיזים וכבשים, בעלי ערכים של בריאות, כפריות ותהליכי ייצור מסורתיים. הסדרה השנייה, "המחלבה קלאסיק", כוללת 7 גבינות הולנדיות מסורתיות בעלות ערכים של פינוק ואירוח.
מאיה מאיר, דור רביעי למייסדים, ומנהלת שיווק "המחלבה" מבית יצחק, מספרת על המהלך: "עד לפני כעשור שנכנס המוצר יוגורמה לשוק, עסקנו רק בגבינות גאודה, כניסתו לעולם התוכן שלנו מעצם היותו מוצר חלב ניגר – יצרה חוסר איזון ברמה
השיווקית ומכאן במשך השנים הצטברה התחושה שעלינו לחזק את הקשר בין עולם הגבינות והיוגורט, ההחלטה לצאת למהלך שיווקי מקיף של מיתוג מחדש מתקשרת לתחושה עמוקה שהייתה לנו איך ליצור דו שיח עם הצרכן ולהעביר את המסר בצורה האפקטיבית ביותר. המחקר שערכנו היה מאוד מקיף, והכריח אותנו לנבור ולחשוב על הצרכן; מה הוא מבין, מה טעים לו, איך הוא רואה מחלבות פרימיום בעיני רוחו – והאם אנו מהווים מחלבה שכזו עבורו. תוצאות המחקר הראו שעלינו לגבש שפה חדשה וברורה, שתעביר באופן ברור 'ובקול רם' את הערכים המטרות והחזון שלנו".
מאיה מאיר מדגישה כי בענף המזון, המשמעות של לא לחדש היא 'להירדם בשמירה'. "צעדי המחלבה, הן במהלך המיתוג והן ב-50 שנות פעילות, היו הקשבה לצרכנים, חיפוש והבנת הצרכים הסמויים והגלויים כאחד. אלה מביאים אותנו לתור אחר פתרונות מקוריים, ייחודיים ואותנטיים המותאמים לקהל הישראלי", אומרת מאיה. "אנו מודעים לשוק התחרותי שקיים בארץ ומכוונים את סדרות מוצרינו לקהל רחב המעריך אותנטיות, אנינות טעם ואיכות – תוך שמירה על מחיר הוגן".
במסגרת הרחבת קו המוצרים, יושקו מוצרים חדשים על המדף, בשתי הסדרות:
גבינת חלומי סדרת קלאסיק
גבינה חצי קשה שמוצאה בקפריסין. החלומי מיוצרת מחלב בקר. מאפייניה העיקריים של הגבינה הם היכולת לטגן, לצלות או לאפות אותה כך שהיא משחימה ללא התכה גם בטמפרטורות גבוהות.
רכיבים: חלב בקר מפוסטר, מלח.
ערכים תזונתיים לפי 100 גרם: אנרגיה 280 קלוריות, חלבונים 19.2 גר', פחמימות 1.2 גר', שומנים 22 גר', כולסטרול 70 מ"ג, נתרן 900 מ"ג, סידן 400 מ"ג, שומן: 22%. תכולה: פלח חלומי נמכר לפי משקל, נע בין 180 גרם ליחידה עד 220 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.45 ₪ ל- 100 גרם.
לבנה כבשים סדרת יוגורמה 
גבינת הלבנה מיוצרת מיוגורט כבשים סמיך ועשיר- יוגורמה כמיטב המסורת. היוגורט מטפטף בבדי סינון מספר שעות, ולבסוף מתקבלת הלבנה. גבינת הלבנה סמיכה ועשירה, המותירה תחושה נעימה ולא חמוצה.
רכיבים: חלב כבשים מפוסטר, מלח, חומר משמר E202.
ערכים תזונתיים לפי 100 גרם: אנרגיה 209 קלוריות, חלבונים 12.6 גר', פחמימות 2.6 גר', שומנים 16.5 גר', כולסטרול 49.5 מ"ג, נתרן 100 גר', סידן 136 מ"ג, שומן: 16.5%.
תכולה: 300 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 18.48 ₪ ליחידה.
אודות "המחלבה"
"המחלבה" נוסדה בשנת 1961 במושב בית יצחק בשרון, ע"י בנימין והרי מאיר ז"ל, שני אחים יוצאי הולנד שהגיעו ארצה לאחר מלחמת העולם השנייה. השניים הביאו עימם מהולנד באנייה פרות ליצור חלב, והקימו את משק הרפת שלהם בבית יצחק. הרפת הניבה חלב עבור המחלבה, ולצדה נבנה מפעל מקצועי לייצור גבינות . 
המחלבה נותרה בבעלות המשפחה, וכיום הבעלים הם צבי ולסלי מאיר. בתם, מאיה אמונה על ניהול מחלקת השיווק, ובמפעל מועסקים כ-25 עובדים. המחלבה מתמחה ביצור גבינות גאודה הולנדיות, יוגורט מחלב כבשים, גבינת חלומי, ריקוטה, משקה יוגורט מחלב עיזים, לבנה מחלב כבשים, גבינת שמנת עיזים.
ב-15 השנים האחרונות מופעל מערך ההפצה הבלעדי של המחלבה באמצעות 'תנובה' לשוק הקמעונאי והמקצועי כאחד. את מוצרי המחלבה ניתן לרכוש ברשתות השיווק, בסופרמרקטים מקומיים ובמרכולים. תוצרת המחלבה עוברת בדיקות איכות קפדניות במעבדה פנימית וכן נשלחות בדיקות למעבדה חיצונית באופן קבוע.
בצמוד למחלבה פועלת חנות מפעל, המציעה את מגוון התוצרת הקיימת ברשתות במחירים מוזלים.
מוצרי המחלבה הנם בהשגחת הרבנות עמק חפר, הרב אליעזר שמחה וייס. לחלק ממוצרי המחלבה הכשר מהדרין של הרב זאב וייטמן- הרב של תנובה.





