מחלבת טרה בשיתוף פעולה עם אלבום הסופרגול

בקרטוניות החלב והשוקו של טרה יחולקו "אסים" בלעדיים של כוכבי הכדורגל המובילים מהארץ ומהעולם. הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף ₪, תלווה בפרסום ותקשור בנקודות המכירה

מחלבת טרה יוצאת בשיתוף פעולה עם אלבום הסופרגול. הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף ₪, תלווה בפרסום ותקשור על גבי קרטוניות החלב והשוקו 2 ליטר של טרה, ובתקשור בנקודות המכירה.

במסגרת השת"פ יחולקו בקרטוניות החלב והשוקו של טרה 16 "אסים" בלעדיים של כוכבי הכדורגל המובילים מהארץ ומהעולם, אותם ניתן יהיה לצרף לאלבום הסופרגול – משחק איסוף והדבקה של קלפים באלבום עם דמויות כוכבי כדורגל מהארץ והעולם.

במסגרת הפעילות יודפסו ה"אסים" על גבי קרטוניות החלב והשוקו של טרה. לאחר השימוש בקרטוניות החלב/שוקו ניתן יהיה לגזור את הקלפים, ולצרפם לאלבום התמונות. מחלבת טרה תדפיס את ה"אסים" על גבי קרטוניות חלב 2 ליטר 3%, שוקו 2 ליטר וחלב 2 ליטר 1% מועשר, ומכאן נגזר ייחודם כאסים גלויים (בניגוד לאסים שנמכרים במעטפות סגורות).

מחלבת טרה חנכה לאחרונה קרטוניות חלב (3% ו-1% מועשר בסידן ובויטמין D) וקרטונית שוקו 2 ליטר ייחודית למחלבה. מוצרים אלו החליפו את כדי הפלסטיק 2 ליטר. אריזת הקרטון מציעה חיי מדף ארוכים יותר משמעותית, הודות לתהליך ייצור חדשני המבטיח שמירה מרבית על סטריליות בכל תהליך הייצור.

סופרגול הנו משחק איסוף והדבקה של קלפים באלבום עם דמויות כוכבי כדורגל מהארץ והעולם. הילדים שמצליחים למלא אלבום שלם בדמויות הכוכבים, זוכים בפרסים.

במסגרת פרויקט "סופרגול" יחולקו 400 אלף אלבומים ומעטפות ישירות לקהל היעד. בין הקלפים "אסים" בלעדיים שניתן להשיגם רק אצל חברה מסחרית, בעת קניית מוצרים שלה. החברות המשתתפות בפרויקט: מחלבת טרה, מקדונלדס, פוקס קידס, עלית, ערוץ הילדים,ידיעות אחרונות וסלקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר