מחלבת יטבתה בקמפיין מיתוג ליוצאים לחופשה באילת

מחלבת יטבתה ממתגת את כל מטוסי ארקיע הטסים משדה דב לאילת ואת הכביש המוביל מהכניסה לעיר, על ידי שלטי חוצות מקוריים והומוריסטיים, בהשקעה כוללת של כ-100,000 דולר

מחלבת יטבתה יוצאת בקמפיין מיתוג מיוחד של אילת והדרך אליה, לקראת תקופת החגים:
מחלבת יטבתה ממתגת את כל מטוסי ארקיע הטסים משדה דב לאילת ואת הכביש המוביל מהכניסה לעיר על ידי שלטי חוצות מקוריים והומוריסטיים, בהשקעה כוללת של כ-100,000 דולר באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, אמר כי מחלבת יטבתה החליטה לקחת בעלות על הדרך לאילת, לקראת תקופת החגים, ולהפגיש את כל הנופשים עם מוצריה כבר מרגע העליה למטוס. "המשפחה הישראלית שמגיע לאילת ברכב, רגילה לעצור לשוקו בפונדק יטבתה. לכן, החלטנו השנה לפגוש גם את המשפחות שבוחרות להגיע לאילת בטיסה מרגע העלייה למטוס ועד ההגעה לבית המלון".

מלמוד הוסיף כי קמפיין המיתוג במטוסי ארקיע כולל פניה הומוריסטית לנוסעים דרך אלמנטים שונים במטוס, מהמדרגות, דרך תאי המטען, המגשים ועוד. הפניות ההומוריסטיות מקשרות בין משקאות יטבתה השונים לחווית החופש תחת מטרית "טעם יטבתה". כמו כן, במהלך הטיסה, בדיוק בזמן בו המטוס יטוס מעל קיבוץ יטבתה יחולקו לנוסעים משקאות יטבתה.

דוגמאות לפניה לנוסעים במטוסי ארקיע:
מיתוג מלא של מגשי האוכל שעל כסאות המטוס, למשל: תמונה של שוקו דיאט עם המשפט "חגורת הבטיחות לוחצת"? או תמונה עם לוגו יטבתה והמשפט- "שלום, כאן הקברניט מדבר, למישהו נשאר שוקו?"

בנוסף למיתוג המטוסים, תקושט כל הדרך משדה התעופה לעיר במגוון שלטי חוצות עם פניות הומוריסטיות, כדוגמת: "אזהרה לנוסעים לסיני- בסיני אין שוקו יטבתה" וכו'….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר